Hafta | Konular |
1 |
Giriş
Kursa Giriş
TEMELLER: Kullanım için tasarım
Farkındalık, anlayış, eylem
Tasarım nedir?
Kullanılabilirlik nedir?
Neden kullanım için tasarım?
Pragmatik bir bakış açısı
|
2 |
ARAYÜZ TUTARLILIĞI: KEŞFEDİN, TASARLAYIN, KULLANIN
Tasarım çerçeveleri
Yinelemeli tasarım süreci
Tasarım sürecine genel bakış
Tasarıma getirdiğin zihniyet
Kullanıcılar ne zaman dahil edilmeli
|
3 |
KEŞİF TEMELLERİ
Modülerlik
Fraktallik
Parametrik tasarım
Proje I
|
4 |
KEŞİF TEMELLERİ
Organizasyon
Sisttem
|
5 |
KEŞİF TEMELLERİ
UI/UX Kullanıcu arayüzü ve Kullanıcı deneyimi
Kullanıcılar - Roller
Kullanım - eylemler Bilgi – nesneler
|
6 |
VISUALDESIGN: RENK DOKUSU TİPOGRAFİ GÖRÜNTÜLERİ
Stil, Ekran, Alanlar
Sayfalar neler? - eylem süreci
Bir sayfada ne var? - bilgi nesneleri
Eylem ve etkileşim
|
7 |
Ara sınav I Proje I teslimi
|
8 |
SİSTEMİN TASARIMI: YERLEŞİM VE BİLEŞİM
Keşiften tasarıma
Alanlar
Proje II
|
9 |
SİSTEMİN TASARIMI: YERLEŞİM VE BİLEŞİM
Sayfalar neler? - eylem süreci
İçindekiler
Proje II
|
10 |
SİSTEMİN TASARIMI: YERLEŞİM VE BİLEŞİM
Hiyerarşi
Projeleri standartlara dönüştürmek
Proje II
|
11 |
SİSTEMİN TASARIMI: YERLEŞİM VE BİLEŞİM
Sayfalar ve elemanlar
Bileşenleri standartlaştırma
Proje II
|
12 |
KULLANIM
Kullanılabilirlik değerlendirmesi
Kullanım tasarımdır
Kullanılabilirlik değerlendirmesinden dersler
Proje II
|
13 |
Proje II Sunumları
|
14 |
Final Sunumları (Final Projesi)
|