Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 | PY 13 | PY 14 |
20. YÜZYIL SİYASİ TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AB SOSYAL POLİTİKASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AB TÜRKİYE İLİŞKİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AB YAPISI VE POLİTİKALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AKADEMİK TÜRKÇE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALMANCA - I | S | | | | | | | | | | | | | * | |
ALMANCA - II | S | | | | | | | | | | | | | * | |
ANADOLU EL SANATLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AVRUPA BİRLİĞİNDE TİCARET VE FİNANSMAN | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BELGE VE BEYANNAME UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BENZETİM TEKNİKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLGİ EKONOMİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLGİ TOPLUMU | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLGİSAYAR AĞLARI VE YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİLGİSAYAR MİMARİSİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİLİMSEL HESAPLAMA | S | | | | | | | | | | | | | | |
BİLİŞİM SİSTEMLERİNDE GÜNCEL KONULAR | S | * | * | | * | * | * | * | | * | * | | * | | |
BİLİŞİM TOPLUMUNDA AHLAK | S | | | * | * | * | | | | * | | | * | | |
BORÇLAR HUKUKU | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BULANIK MANTIK MODELLERİ VE UYGULMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BÜYÜK VERİ VE MAKİNE ÖĞRENMESİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
CEZA HUKUKU | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ SİYASAL AKIMLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇALIŞMA İLİŞKİLERİ VE SANAT | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇALIŞMA İLİŞKİLERİ VE TÜKETİM TOPLUMU | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇALIŞMA YAŞAMI VE TEKNOLOJİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇALIŞMA YAŞAMINDA SOSYAL UYGUNLUK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇALIŞMA YAŞAMINDA YAŞ YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇEVRE SORUNLARI VE POLİTİKALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇEVRE VE DOĞAL KAYNAKLAR EKONOMİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇOK DEĞİŞKENLİ İSTATİSTİKSEL YÖNTEMLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇOK ULUSLU ŞİRKETLER VE YABANCI YATIRIMLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DAVRANIŞSAL MALİYE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DENETİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DEVLET, TOPLUM VE SOSYAL POLİTİKA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DIŞ TİCARET | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ VE VERGİLENDİRME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DIŞ TİCARET UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
DIŞ TİCARET VE KAMBİYO İŞLEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DIŞ TİCARETTE DENİZ VE HAVAYOLU OPERASYONU | S | | | | | | | | | | | | | | |
DİJİTAL EKONOMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİJİTAL MEDYA VE SİYASAL İLETİŞİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİJİTAL PAZARLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİJİTAL VERGİLEME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİNAMİK İKTİSADİ ANALİZ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DÜNYA EKONOMİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DÜNYADA VE TÜRKİYE'DE KAMU DENETÇİLİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
E-DEVLET POLİTİKASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
E-DEVLET UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EKONOMETRİK MODELLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EKONOMİ POLİTİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EKONOMİK KALKINMA | S | | | | | | | | | | | | | | |
EKONOMİK KRİZLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EMTİA PİYASALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
E-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
ENDÜSTRİ 4.0 VE DİJİTAL DÖNÜŞÜM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ENERJİ EKONOMİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ERGONOMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
E-TİCARET | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FİNANSAL EKONOMETRİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FİNANSAL EKONOMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FİNANSAL VERİ ANALİZİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
FİRMA DEĞERLEMESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZCA - I | S | | | | | | | | | | | | | * | |
FRANSIZCA - II | S | | | | | | | | | | | | | * | |
GELİR DAĞILIMI VE YOKSULLUK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GİRİŞİMCİLİK VE İŞLETMELERDE GELİŞİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GİRİŞİMCİLİK VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GÖNÜLLÜLÜK ÇALIŞMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GRAFİK VE ANİMASYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * |
GÜNCEL MALI YAKLAŞIMLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HALKLA İLİŞKİLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HAVAYOLU TAŞIMACILIĞI VE LOJİSTİĞİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | | * | * | * |
HAYAL KURMA, YARATICILIK VE GİRİŞİMCİLİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HİZMET PAZARLAMASI | S | | | | | | | | | | | | | | |
İÇERİK YÖNETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
İDARE HUKUKU | S | * | | | * | * | | | | | | | | * | |
İKTİSADİ DÜŞÜNCELER TARİHİ | S | * | * | | | * | | | | | | | | | |
İKTİSAT TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
İLERİ EXCEL VE VERİ GÖRSELLEŞTİRME | S | | | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE - I | S | | | * | | | | | * | | | | | * | |
İNGİLİZCE - II | S | | | * | | | | | * | | | | | * | |
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE ÇALIŞMA PSİKOLOJİSİ YAKLAŞIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE UYGULAMALI ÇALIŞMA PSİKOLOJİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İNTERNET PROGRAMLAMA | S | | | | | | | | | | | | | | |
İNTERNET VE PAZARLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | | * | | * |
İSLAM MALİYESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İSTATİSTİKSEL KARAR KURAMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İŞ ANALİTİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ HUKUKU | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İŞ YAŞAMINDA DUYGUSAL ZEKÂ VE LİDERLİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İŞGÜCÜ PİYASASINDA MİKRO ANALİZ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İŞLETİM SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İŞLETME FİNANSMANI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İŞLETMELER İÇİN VERİ BİLİMİ | S | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
JAPONCA - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
JAPONCA - II | S | | | | | | | | | | | | | | |
KAMBİYO REJİMLERİ VE DIŞ TİCARET | S | * | | * | * | * | * | | * | * | * | | * | * | |
KAMU BÜTÇESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAMU EKONOMİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAMU HARCAMALARI HUKUKU | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAMU MALİ YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAMU MALİYESİ | S | * | | | | | | | | | | | | | |
KAMU PERSONEL YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAMU POLİTİKASI VE ANALİZİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
KAMU TERCİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAMU YATIRIM PROJELERİNİN ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAMU YÖNETİMİ | S | * | | | | | | | | | | | | | |
KAMU YÖNETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMALARI | S | | | | | | | | | | | | | | |
KARŞILAŞTIRMALI KAMU YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KARŞILAŞTIRMALI VERGİ SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KATEGORİK VERİ ÇÖZÜMLEMESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KENT ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KENT KÜLTÜRÜ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KENT SOSYOLOJİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KENTSEL EKONOMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KONJONKTÜR DALGALANMALARI VE İKTİSAT POLİTİKASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI | S | | | | | | | | | | | | | | |
KÜRESELLEŞME VE EKONOMİK BİRLEŞMELER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
LİDERLİK VE MOTİVASYON DAVRANIŞLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MALİ KURUMLAR VE SERMAYE PİYASASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MALİYE POLİTİKASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MALİYE TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MATEMATİKSEL PROGRAMLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | | * | | * | * | | |
MESLEKİ YABANCI DİL-I | S | | | | | | | | | | | | | | |
MESLEKİ YABANCI DİL-II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MOBİL PROGRAMLAMA | S | | | | | | | | | | | | | | |
MUHASEBE BİLİŞİM SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
NESNEYE DAYALI TASARIM | S | | | | | | | | | | | | | | |
NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
NÜFUS BİLİMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OLASILIKSAL SÜREÇLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OPTİMİZASYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OYUN TABANLI BLOK PROGRAMLAMA | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÖRGÜTLERDE YÖNETSEL AHLAK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖRNEKLEME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖZEL SİGORTACILIK UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
PANEL VERİ EKONOMETRİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
PARAMETRİK OLMAYAN İSTATİSTİKSEL YÖNTEMLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
PAZARLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
PAZARLAMA YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
PORTFÖY YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
PROJE DÖNGÜSÜ YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
PROJE TABANLI GİRİŞİMCİLİK | S | | | | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİ VE EKONOMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
REFAH VE GENEL DENGE TEORİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
REKABET VE YENİLİK EKONOMİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SATIŞ YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAYISAL ÇÖZÜMLEME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAYISAL SİSTEMLER | S | | | | | | | | | | | | | | |
SENDİKACILIK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SERMAYE PİYASASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SİVİL TOPLUM VE DEMOKRASİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SİYASAL PARTİLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SİYASET BİLİMİNE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SİYASET PSİKOLOJİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SOSYAL AĞ ANALİZİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
SOSYAL BİLİMCİLER İÇİN VERİ ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SOSYAL BİLİMLER İÇİN İSTATİSTİKSEL YÖNTEMLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SOSYAL GÜVENLİK MEVZUATI VE UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SOSYAL GÜVENLİK SOSYOLOJİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
SOSYAL YARDIM VE HİZMETLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SOVYETLER BİRLİĞİ VE RUSYA DIŞ POLİTİKASİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
STRATEJİK İNOVASYON YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
STRATEJİK YÖNETİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SÜREÇ YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TARIM EKONOMİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TASARIM VE ANİMASYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TEKNOLOJİ YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TEKNOLOJİK DÖNÜŞÜMLER VE YAPAY ZEKÂ TEKNİKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TİCARET HUKUKU | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TOPLAM KALİTE KONTROLÜ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ | S | * | | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * |
TOPLUMSAL CİNSİYET VE ÇALIŞMA İLİŞKİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK ANAYASA DÜZENİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRK VERGİ SİSTEMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKİYE DE ÇALIŞMA İLİŞKİLERİ TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKİYE EKONOMİSİ | S | * | | | * | * | | | | | | | | | |
TÜRKİYE İKTİSAT TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKİYE VE AVRUPA BİRLİĞİNDE İŞGÜCÜ PİYASALARININ KARŞILAŞTIRILMALI ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKİYE'DE DIŞ TİCARET VE YATIRIM POLİTİKALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKİYE'DE İŞGÜCÜ PİYASASI UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKİYE'NİN TOP. YAP. VE SOSYAL PLAN. | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKİYE'NİN YÖNETİM YAPISI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULAŞIM SİYASETİ VE SİYASASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULAŞTIRMA EKONOMİSİ VE ÇEVRE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULUSLARARASI FİNANSAL VE EKONOMİK KURUMLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULUSLARARASI FİNANSAL YÖNETİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULUSLARARASI FİNANSMAN | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULUSLARARASI İLİŞKİLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULUSLARARASI SOSYAL GÜVENLİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULUSLARARASI SOSYAL POLİTİKA VE KUR. | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULUSLARARASI TİCARET UYGULAMA ATÖLYESİ | S | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | | | * | * |
ULUSLARARASI TİCARET VE ÇEVRE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ULUSLARARASI TİCARET VE VERGİLEME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
UYGULAMALI DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
UYGULAMALI EKONOMETRİK YAZILIMLAR - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
UYGULAMALI EKONOMETRİK YAZILIMLAR - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
UYGULAMALI EKONOMİK ANALİZ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
UYGULAMALI E-TİCARET | S | | | | | | | | | | | | | | |
ÜCRET VE İSTİHDAM TEŞVİKİ UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÜRETİM SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÜRETİM YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VAKA ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VARYANS ANALİZİ VE DENEY TASARIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VERGİ CEZA HUKUKU | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VERGİ DENETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VERGİ HUKUKU VE UYGULAMASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VERGİ İCRA HUKUKU | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VERGİ PLANLAMASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VERGİLERİN EKONOMİK ETKİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VERİ ANALİTİĞİNE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VERİ BİLİMİNDE BİTİRME PROJESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VERİ MADENCİLİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | | |
VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | |
VERİMLİLİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YAPAY SİNİR AĞLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
YATIRIM ANALİZİ VE PÖRTFÖY YÖNETİMİ | S | | * | * | | * | * | * | * | * | | | * | * | * |
YATIRIM PROJELERİ ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YAZILIM PROJE YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİLİK VE YARATICILIK YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YEREL YÖNETİMLERDE GÜNCEL KONULAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YOKSULLUK VE KAMU MALİYESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YÖNETİM VE ETİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YÖNETİMDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YÖNETİMDE HALKLA İLİŞKİLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI - I | S | | | | | | | | | | | | | | |
YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YURTTAŞLIK VE SİYASET | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ZEKİ SİSTEMLER | S | * | * | | * | * | * | * | | * | * | | * | | * |