Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 |
20. YÜZYIL TÜRK ŞİİRİ | S | | | | * | | | * | | | * | * |
AKADEMİK TÜRKÇE - I | S | | | | | | | | | | | |
AKADEMİK TÜRKÇE - II | S | | | | | | | | | | | |
ALMANCA - I | S | | | | * | | * | * | | | | |
ALMANCA - II | S | | | | * | | * | * | | | | |
ALTAYİSTİĞE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | |
ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ I | S | | | | | | | | | | | |
ANTİK KENTLERDE KALICI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KORUMA | S | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİMARİ I | S | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİMARİ II | S | | | | | | | | | | | |
ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - I | S | | | | | | | | | | | |
ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - II | S | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİ TERİMLERİ - I | S | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİ TERİMLERİ - II | S | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİK ALANDA KORUMA OLGUSUNUN GELİŞİMİ | S | | | | | | | | | | | |
ATLETİZM | S | | | | * | | | * | | | | |
AVRASYA COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | |
BATI SANATI VE ÇAĞDAŞ SANAT - III | S | * | | | | | | * | | * | | |
BATI SANATI VE ÇAĞDAŞ SANAT - IV | S | * | | * | | | * | * | | * | * | |
BATI TÜRK YAZI DİLİ İLK DÖNEM METİNLERİ | S | | | | | | | | | | | |
BATILILAŞMA DÖNEMİ OSMANLI SANATI - I | S | * | | | | | | * | | * | | |
BATILILAŞMA DÖNEMİ OSMANLI SANATI - II | S | * | | * | | | * | * | | * | | |
BEDEN EĞİTİMİ I | S | | | | * | | | * | | | | |
BEDEN EĞİTİMİ II | S | | | | * | | | * | | | | |
BİLİM TARİHİ | S | | | | | | | | | | | |
BİREYSEL ÇALGI | S | | | | * | | | * | | | | |
BİZANS ANITSAL VE MİMARİ PLASTİK SANATLARI | S | * | | * | | | * | * | | | | |
BİZANS DÖNEMİ SERAMİĞİ | S | * | | * | | | | * | | * | | |
BİZANS RESİM VE EL SANATLARI - I | S | * | | * | | | | * | | * | | |
BİZANS RESİM VE EL SANATLARI - II | S | * | | * | * | | | * | | * | | |
BİZANS SANATINA GİRİŞ - I | S | * | | * | * | | * | * | | | | |
BİZANS SANATINA GİRİŞ - II | S | * | | * | | | * | * | | | | |
CİMNASTİK | S | | | | * | | | * | | | | |
CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK MİMARİSİ - I | S | * | | * | | | * | * | | | | |
CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK MİMARİSİ - II | S | * | * | | | | * | * | | | * | |
ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ I | S | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ II | S | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ TÜRK DÜNYASI | S | * | | | * | | | * | | * | | |
ÇEVRE KÜLTÜRLERİ - I | S | * | | | | | | * | | * | | |
ÇEVRE KÜLTÜRLERİ - II | S | * | | | | | * | * | | * | | |
ÇEVRE TARİHİ ÇALIŞMALARI | S | | | | | | | | | | | |
DEMOKRATİK GELİŞMELER VE TÜRKİYE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİLBİLİM AKIMLARI | S | | | | * | | * | * | | | | |
DÜNYA EDEBİYATINDAN SEÇMELER | S | | | | * | | | * | | | | |
DÜNYA MİTOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | |
EDEBİYAT BİLİMİ | S | | | | | | | | | | | |
EDEBİYAT ELEŞTİRİSİ | S | | | | | | | | | | | |
EDEBİYAT VE MİTOLOJİ | S | * | | | * | | | * | | | | |
EDEBİYAT VE MUSİKİ | S | | | | | | | | | | | |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | S | | | | | | | | | | | |
EĞİTİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
ELEŞTİREL DÜŞÜNCE | S | | | | | | | | | | | |
ESKI BATI KÜLTÜR VE MEDENIYETI TARİHİ | S | | | | | | | | | | | |
ESKİ ESERLER HUKUKU | S | * | * | * | * | | | | | * | | |
ESKİ TÜRK ED.NESİR | S | | | | | | | | | | | |
ESKİ TÜRKÇE CÜMLE BİLGİSİ | S | | | | | | | | | | | |
ESKİ YUNAN TARİHİ | S | * | | | * | | * | * | | | | |
ESKİÇAĞ AKDENİZ KÜLTÜR TARİHİ | S | * | | | * | | | * | | | | |
ESTETİK - I | S | * | * | | * | | | * | | | * | * |
ESTETİK - II | S | * | | | * | | | * | | * | * | |
ESTETİK VE SANAT | S | | | | | | | | | | | |
FELSEFİ DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | | | | | | | | | | | |
FOTOĞRAFÇILIK | S | * | | | * | | | * | | | | |
FRANSIZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | | | | * | | | * | | | | |
FRANSIZCA - I | S | | | | * | | * | * | | | | |
FRANSIZCA - II | S | | | | * | | * | * | | | | |
GÜNDELİK HAYATIN TARİHİ | S | * | | * | * | | | * | | | | |
GÜZEL VE ETKİLİ KONUŞMA | S | | | | | | | | | | | |
HALK BİLİMİ MÜZECİLİĞİ | S | * | | * | * | | | * | | | | |
HAREZM TÜRKÇESİ | S | | | | | | | | | | | |
HARİTA OKUR YAZARLIĞI | S | | | | | | | | | | | |
HELLENİSTİK DÖNEM KÜLTÜRÜ | S | | | | | | | | | | | |
HEYKEL SANATINA GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
İLETİŞİM KURAMLARI | S | | | | | | | | | | | |
İLETİŞİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
İLKÇAĞ TARİHİNE GİRİŞ | S | * | | | * | | * | * | | | | |
İNGİLİZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | | | | * | | | * | | | | |
İNGİLİZCE - I | S | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE - II | S | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE YAZIM TEKNİKLERİ | S | | | | * | | * | * | | | | |
İNSAN HAKLARI TARİHİ | S | | | | * | | * | | | | | * |
İSLAM İKONOGRAFİSİ I | S | * | | | * | | * | * | | | | |
İSLAM İKONOGRAFİSİ II | S | * | | * | | | * | * | | * | | |
İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - I | S | * | | | * | | * | | | | | |
İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - II | S | * | | | * | | * | * | | | | |
İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - I | S | * | | | * | | * | | | | | |
İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - II | S | * | | | * | | * | * | | | | |
JEOPOLİTİK | S | | | | | | | | | | | |
KAZI ARAŞ. TEK. VE TÜRK ARK. GİRİŞ - I | S | * | | * | | * | * | * | * | * | | * |
KAZI ARAŞ. TEK. VE TÜRK ARK. GİRİŞ - II | S | * | | * | | * | * | * | * | * | | * |
KENT VE KENTLEŞME SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | |
KIRGIZ KÜLTÜRÜ VE MANAS DESTANI | S | | | | | | | | | | | |
KLASİK SOSYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR | S | | | | | | | | | | | |
KLASİK ŞİİRDEN GÜNCEL HAYATA | S | | | | * | | * | * | | | | |
KORO (TÜRK HALK MÜZİĞİ) | S | * | | | * | | | * | | | | |
KORO (TÜRK SANAT MÜZİĞİ) | S | * | | | * | | | * | | | | |
KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - I | S | | | | | | | | | | | |
KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - II | S | | | | | | | | | | | |
KÜRESELLEŞME VE KÜLTÜREL MİRAS | S | | | | * | | | * | | | | |
MEKAN SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
MESLEKİ YABANCI DİL - I (İNGİLİZCE) | S | | * | | | | * | * | | | | |
MESLEKİ YABANCI DİL - II (İNGİLİZCE) | S | | * | | * | | * | * | | | | |
METİN YAZARLIĞI | S | | | | | | | | | | | |
MİNYATÜR SANATI - I | S | * | * | * | | | * | * | | * | | |
MİNYATÜR SANATI - II | S | * | * | | | | * | * | | | | * |
MİTOLOJİYE GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | |
MİTOLOJİYE GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | |
MODERN SANAT AKIMLARI - I | S | * | | * | * | | | * | | | * | |
MODERN SANAT AKIMLARI - II | S | * | | * | | | * | * | | | * | * |
MÜZİK I | S | * | | | * | | | * | | | * | |
MÜZİK II | S | * | | | * | | | * | | | | |
NÜMİZMATİK | S | * | | * | | | * | * | * | | | * |
OSMANLI KÜLTÜR VE MEDENİYETİ TARİHİ | S | | | | | | | | | | | |
OSMANLI MODERNLEŞMESİ | S | | | | | | | | | | | |
OSMANLI ŞEHİRCİLİĞİ | S | * | | * | | | | * | | * | | |
OSMANLILAR VE AVRUPA | S | * | * | | * | | | * | | | | |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | S | | | | | | | | | | | |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | |
POPÜLER COĞRAFYA | S | | | | | | | | | | | |
PROJE HAZIRLAMA TEKNİKLERİ | S | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ I | S | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ II | S | | | | | | | | | | | |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | S | | | | | | | | | | | |
RESİM I | S | * | * | | | | | * | | | * | * |
RESİM II | S | * | * | | | | | * | | | * | * |
SANAT TARİHİNİN KAYNAKLARI VE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | S | | * | * | * | | * | * | * | * | | |
SELÇUKLU DEVRİ TÜRK TARİHİ | S | * | * | | * | | * | * | | | | |
SERAMİK VE ÇİNİ SANATI - I | S | * | | * | | | * | * | | | | |
SERAMİK VE ÇİNİ SANATI - II | S | * | | * | | | * | * | | | | |
SINIF YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | |
SİBİRYA HALK KÜLTÜRÜ VE ŞAMANİZM | S | * | | | * | | | | | | * | |
SİNEMA SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
SİYASAL DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | | | | | | | | | | | |
SİYASET FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | |
STAJ - I | S | * | * | * | * | * | | * | * | | | * |
STAJ - II | S | * | * | * | * | * | | * | * | | | * |
STAJ - III | S | * | * | * | * | * | | * | * | | | * |
STAJ - IV | S | * | * | * | * | * | | * | * | | | * |
TARİHİ ÇEVRE VE MÜZECİLİK - I | S | * | | * | * | | * | | | * | | |
TARİHİ ÇEVRE VE MÜZECİLİK - II | S | * | * | * | * | | | | | * | | |
TARİHTEN BUGÜNE TÜRK DİLİNİN YURTLARI | S | | | | * | | * | | | | | * |
TEKNİK RESİM - I | S | * | | * | * | | | | | * | | |
TEKNİK RESİM - II | S | * | | * | * | | | | | * | | |
TEKNOLOJİ FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | |
TEMEL BİLGİSAYAR KULLANIMI | S | | | * | | | * | * | | | | |
TENİS | S | | | | * | | | * | | | | |
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | |
TOPLUMSAL VE KÜLTÜREL DEĞİŞME | S | | | | | | | | | | | |
TURİZM SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
TÜRK DESTANLARI | S | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİL VE KÜLTÜRÜNÜN KAYNAKLARI | S | | | | * | | | * | | | | |
TÜRK DİLİNİN SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİLİNİN SÖZ VARLIĞI | S | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİLİNİN VE LEHÇELERİNİN SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASI COĞRAFYASININ JEOPOLİTİĞİ | S | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASI EDEBİYATINA YÖN VEREN ŞAHSİYETLER | S | * | | | * | | | | | | * | |
TÜRK DÜNYASINDA MİZAH GELENEĞİ VE MİZAH TİPLERİ | S | | | | | | | | | | | |
TÜRK MİTOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
TÜRK TOPLULUKLARI VE TÜRK LEHÇELERİNİN GÜNCEL PROBLEMLERİ | S | * | | | * | | | | | | * | |
TÜRKÇE VE YENİ MEDYA | S | | | | | | | | | | | |
TÜRKÇENİN GİZEMLİ DÜNYASI | S | | | | * | | * | | | | | |
TÜRKÇENİN GÜCÜ VE ZENGİNLİĞİ | S | | | | | | | | | | | |
TÜRK-İSLAM EL SANATLARI - III | S | * | | * | * | | | * | | * | | |
TÜRK-İSLAM EL SANATLARI - IV | S | * | | * | * | | | * | | * | | |
TÜRKİYE COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | |
TÜRKLERLE TÜRKÇENİN GÖÇÜ VE SÜRGÜNÜ | S | | | | | | | | | | | |
UYGULAMALI BİLGİSAYAR KULLANIMI | S | | | | * | | | * | | | | |
UZAKTAKİ YAKINLARIMIZ, SİBİRYA TÜRKLERİ | S | | | | | | | | | | | |
ÜSLUP İNCELEMESİ | S | | | | | | | | | | | |
VOLEYBOL | S | | | | * | | | * | | | | |
YARATICI DRAMA | S | | | | * | | | * | | | | |
YAZI VE TÜRK YAZI SİSTEMİ | S | | | | | | | | | | | |
YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI I | S | | | | | | | | | | | |
YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI II | S | | | | | | | | | | | |
YERLEŞME KÜLTÜRÜ | S | | | | | | | | | | | |
YOK OLMAYA YÜZ TUTMUŞ TÜRK DİLLERİ | S | | | | * | | | | | | | * |
YÜZME | S | | | | * | | | * | | | | |
ZAMAN – TAKVİM VE TÜRK DÜNYASI | S | | | | | | | | | | | |