1 | Ön okumalarla, “öğrenme” ve “motivasyon” kavramlarını tartışır ve bu kavramlara ilişkin kavrayış geliştirir |
2 | Öğrenmede motivasyon yerini tartışır |
3 | Öğrenme ve motivasyon üzerinde ontolojik, epistemolojik ve metodolojik tartışmalar yapar |
4 | Motivasyon tartışmalarını eğitim açısından değerlendirir |
5 | Motivasyonun eğitsel dinamiklerini açıklar |
6 | Ele alınan öğrenme ve motivasyonla ilgili Türkçe ve yabancı dildeki kaynaklardan elde edilen kavramsal/ kuramsal bilgilerin analiz ve sentezini yapar |
7 | Program kavramını ve olgusunu kavrar
a-Programı tanımlayabilir
b-Program öğretim arasındaki ilişkiyi kavrar
c-Programı disiplin olarak yorumlayabilir
d-Programı uygulayıcılar boyutunda yorumlayabilir
|
8 | 1) Program kavramını ve olgusunu kavrar
a-Programı tanımlayabilir
b-Program öğretim arasındaki ilişkiyi kavrar
c-Programı disiplin olarak yorumlayabilir
d-Programı uygulayıcılar boyutunda yorumlayabilir
|