1 | Öğretimin düzenlenmesinde yeni yaklaşımların (aktif öğrenme, yapılandırmacılık, çoklu zeka, öğrenme stilleri, proje tabanlı öğrenme, probleme dayalı öğrenme, işbirliğine dayalı öğrenme, beyin temelli öğrenme, eleştirel düşünme, yansıtıcı düşünme, yaratıcı düşünme) temel ilkelerini açıklar |
2 | Öğretimin düzenlenmesinde yeni yaklaşımların farklı disiplinlerdeki uygulamalarını inceler |
3 | Öğretimin düzenlenmesinde yeni yaklaşımların öğrenme-öğretme sürecine etkilerini uygulamalı olarak değerlendirir. |
4 | Yürüttüğü çalışmalarda bağımsız ve işbirliğine dayalı çalışmaya kararlıdır. |
5 | Yürüttüğü çalışmalarda bilimsel araştırma bilgi ve becerilerini kullanır. |
6 | Yürüttüğü çalışmalarda bilimsel etik kurallarına uymayı alışkanlık haline getirir. |