Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
TRZM 620DESTİNASYON PAZARLAMASI3 + 02. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bütünsel bir bakış açısıyla turistik bir destinasyonun pazarlanmasında etkili olan faktörleri öğretmek
Ders İçeriği Turizm ürün paketi, destinasyon kavramı, destinasyon pazarlama organları (organizasyonları), destinasyon yönetimi ve pazarlama sürecine dahil olan paydaşlar, turizm destinasyonları için stratejik pazarlama, destinasyonlarda pazarlama yönetimi, destinasyonlarda imaj ve marka geliştirme çalışmaları, destinasyonlarda ziyaretçi yönetimi konularını içermektedir.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Turistik bir destinasyonun özelliklerini ve türlerini tanımlayabilme
2Destinasyon pazarlanması kapsamında plan geliştirebilme

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10
ÖK 001          
ÖK 002          
Ara Toplam          
Katkı0000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)10330
Ödevler31030
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)188
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11515
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)31030
İnternette Tarama/ Kütüphane Çalışması10440
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar1ENGİN TAŞKIN
Detay 2022-2023 Bahar1ENGİN TAŞKIN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
TRZM 620 DESTİNASYON PAZARLAMASI 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi ENGİN TAŞKIN etaskin@pau.edu.tr TUR A0208 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Bütünsel bir bakış açısıyla turistik bir destinasyonun pazarlanmasında etkili olan faktörleri öğretmek
İçerik Turizm ürün paketi, destinasyon kavramı, destinasyon pazarlama organları (organizasyonları), destinasyon yönetimi ve pazarlama sürecine dahil olan paydaşlar, turizm destinasyonları için stratejik pazarlama, destinasyonlarda pazarlama yönetimi, destinasyonlarda imaj ve marka geliştirme çalışmaları, destinasyonlarda ziyaretçi yönetimi konularını içermektedir.
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları