1 | Literatürdeki özdüzenleme perspektiflerinin temel prensiplerini, çıkış noktalarını, etkilendikleri akımları ve bunların matematik eğitimine etkilerini açıklayabilme. |
2 | Literatürdeki özdüzenleme sınıflandırmalarını bilme, sınıflandırmalar arasındaki farklılıkları açıklayabilme ve özdüzenleme türlerinin matematik eğitimine uygunlukları hakkında tartışma yapabilme. |
3 | Özdüzenlemede yapılan yurt içi ve yurt yayınların arasındaki farklılıkları ortaya koyma, bu yayınların yöntemini, kapsamını, özgünlüğünü sorgulayabilme, özdüzenleme üzerine yapılan çalışmalardan hangi tür çalışmaların ön planda olduğu çıkarımını yapabilme. |
4 | Özdüzenlemeyi matematik dersi öğretim programıyla ilişkilendirebilme, daha iyi bir matematik eğitimi için özdüzenleme nasıl entegre edilebilir sorusuna yaratıcı fikirler üretebilme (işbirlikli öğrenme, sesli düşünme, teknoloji, proje etkinlik, matematik tarihi vb). |
5 | Literatürdeki yapılan çalışmaları dikkate alarak özdüzenlemeye yönelik özgün çalışmalar yapabilme. |