1 | Fen öğretim programının temellerini ifade eder. |
2 | Bloom’un düzenlenmiş (revize edilmiş) taksonomisine göre fen bilimleri öğretim programını yorumlar. |
3 | Öğretim programı gereksinimlerini ve yapısının öğrenme ortamlarında kullanımına örnek vererek açıklar. |
4 | Fen bilimleri eğitimi alanındaki problemleri tanımlar. |
5 | Arama motorlarını araştırma amaçlı olarak kullanır. |
6 | Fen bilimlerine yönelik e-dergileri ve bültenleri, Grafik Düzenleyicileri ders amaçlı kullanımını planlar. |
7 | Fen bilimleri eğitimi alanındaki problemlerine metodolojik çözümler önerir. |
8 | Fen ve teknoloji eğitimi alanında düzenli literatür tarama alışkanlığını kazanır. |
9 | Fen bilimleri eğitimine ilişkin ulusal problemlere çözüm üretme istek ve bilinci kazanır. |
10 | Fen bilimleri eğitiminde problemleri tespit edebilir ve bunlara bilimsel çözüm yolları arar. |
11 | Fen bilimleri eğitimi alanında bir araştırma yürütebilir ve bulgularını sunar. |