1 | Bilişim teknolojilerinin teorik temellerini ifade eder. |
2 | Bloom’un düzenlenmiş (revize edilmiş) taksonomisini yorumlar. |
3 | Sosyal Ağlar, Wiki’ler, Animasyonlar, Öğrenme nesneleri vb. Web 2.0 uygulamalarının eğitimde kullanımına örnek vererek açıklar. |
4 | Sanal iletişim, bilgi okuryazarlığı ve medya okuryazarlığı kavramlarını ifade eder ve örneklendirir. |
5 | Kavram haritalama, sanal gerçeklik, sanal alan gezileri, fen video arşivleri, fen eğitimi blogları ve eğitim yazılımlarını fen eğitimi amaçlı olarak kullanır. |
6 | Robotikler, Akıllı (etkileşimli) tahtalar ve benzeri öğretim teknolojisi ve materyallerini ders amaçları doğrultusunda kullanır ve değerlendirir. |
7 | Öğrenme yönetim sistemlerini bilir ve kullanım alanını açıklar. |
8 | Fen e-dergileri ve bültenleri, Grafik Düzenleyicileri ders amaçlı kullanımını planlar. |
9 | Yavaş Geçişli Animasyon hazırlama sürecini bilir ve açıklar. |
10 | Öğretim teknolojisi ile ilgili gelişmeleri yakından takip eder ve yorumlar. |