Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
RKY 103DİJİTAL PAZARLAMA VE YENİ MEDYA YÖNETİMİ3 + 01. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Dersin amacı, öğrencilerin dijital pazarlama ve yeni medya yönetimi hakkında teorik ve pratik beceriyi edinmelerini sağlamaktır.
Ders İçeriği Dijital pazarlama ve yeni medya yönetimi dersi, pazarlama kavramı, pazarlama karması, marka yönetimi, dijitalleşme, sosyal medya platformları, dijital teknolojiler, sosyal medya iletişimi, içerik pazarlaması, kullanıcı türevli içeriklerin değerlendirilmesi ve blog ve sosyal medya pazarlaması gibi konuları içermektedir.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Öğrenci, dijital pazarlama ve yeni medya yönetimine ait özellikleri ve kavramları öğrenir.
2Öğrenci, dijital pazarlama ve yeni medya yönetiminin gelişimini kavrar.
3Öğrenci, içerik pazarlaması hakkında bilgiler öğrenir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12
ÖK 001552554525555
ÖK 002552554525555
ÖK 003555254525555
Ara Toplam1515912151215615151515
Katkı553454525555

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)12336
Ödevler188
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)188
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11414
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)11010
İnternette Tarama/ Kütüphane Çalışması12112
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1MEHMET ERTAŞ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
RKY 103 DİJİTAL PAZARLAMA VE YENİ MEDYA YÖNETİMİ 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Doç. Dr. MEHMET ERTAŞ mehmetertas@pau.edu.tr TUR A0207 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Dersin amacı, öğrencilerin dijital pazarlama ve yeni medya yönetimi hakkında teorik ve pratik beceriyi edinmelerini sağlamaktır.
İçerik Dijital pazarlama ve yeni medya yönetimi dersi, pazarlama kavramı, pazarlama karması, marka yönetimi, dijitalleşme, sosyal medya platformları, dijital teknolojiler, sosyal medya iletişimi, içerik pazarlaması, kullanıcı türevli içeriklerin değerlendirilmesi ve blog ve sosyal medya pazarlaması gibi konuları içermektedir.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Dijital Pazarlamaya Giriş
2 Pazarlama Kavramı
3 İhtiyaç Kavramı ve Tüketici Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörler
4 Arama Motoru Pazarlaması
5 Sosyal Medya Pazarlaması
6 İnternet ve Mobil Pazarlama
7 E-Posta Pazarlaması
8 Derslerin Tekrarı
9 Vize Sınavı
10 İçerik Pazarlaması
11 Dijital Pazarlamada Markaların Önemi
12 Dijital Pazarlamada Algılama Süreci
13 Sınıf İçi Sunumlar
14 Sınıf İçi Sunumlar
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav25Ara Sınav
Ödev25Ödev
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları