Hafta | Konular |
1 |
İktisadın tanımı, temel kavramlar, iktisadi analiz araçları
|
2 |
Fiyat teorisine giriş, talep, talebi etkileyen faktörler, bireysel talep ve piyasa talebi.
|
3 |
Fiyat teorisine giriş, talep, talebi etkileyen faktörler, bireysel talep ve piyasa talebi.
|
4 |
Arz, Arzı etkileyen faktörler, firma arzı ve piyasa arzı
|
5 |
Tam rekabet piyasasında denge fiyatının oluşumu, kısmi denge analizi, Tüketici ve üretici rantı, denge fiyatında değişmeler, statik, karşılaştırmalı statik ve dinamik denge, kısa ve uzun dönemde piyasa dengesi.
|
6 |
Arz ve Talep Esneklikleri ve Esneklikler ile İlgili Uygulamalar
|
7 |
Tüketici Davranışları Teorisi ve Kardinal Yaklaşım
|
8 |
Tüketici Davranışları Teorisi ve Ordinal Yaklaşım
|
9 |
Kısa ve Uzun Dönemde Üretim
|
10 |
Maliyet Teorisi ve Firma Maliyet Analizi
|
11 |
Tam rekabet piyasasında Firma Dengesi ve Kar Maksimizasyonu
|
12 |
Tam rekabet piyasasında Firma Dengesi ve Kar Maksimizasyonu
|
13 |
Aksak Rekabet Piyasaları: Monopol Piyasası
|
14 |
Aksak Rekabet Piyasaları: Oligopol Piyasalar
|