Hafta | Konular |
1 |
Halkla İlişkiler tanımı ve önemi
|
2 |
Halkla İlişkilerin tarihsel gelişimi, Halkla İlişkilere yakın kavramlar
|
3 |
Halkla ilişkilerde etkin iletişim
|
4 |
Sosyal sorumluluk, toplam kalite yönetimi, örgüt kültürü ve halkla ilişkiler
|
5 |
Halkla ilişkilerde örgüt imajı, kimliği ve itibarı ilişkileri
|
6 |
Halkla ilişkilerde temel ilkeler ve amaçlar
|
7 |
Halkla ilişkiler yönetim süreci
|
8 |
Halkla ilişkiler bölümünün örgütlenmesi
|
9 |
Halkla ilişkiler bölümü çalışanlarının ve görev yerinin özellikleri
|
10 |
Halkla ilişkilerde hedef kitle
|
11 |
Halkla ilişkilerde kullanılan iletişim araçları (yazılı araçlar)
|
12 |
Halkla ilişkilerde kullanılan iletişim araçları (sözel, görsel-işitsel ve yeni medya araçları)
|
13 |
Proaktif ve reaktif halkla ilişkiler, Halkla ilişkilerde etik, Türkiye’de başarılı halkla ilişkiler uygulamaları
|
14 |
Kriz dönemlerinde halkla ilişkiler, Dünya’da başarılı halkla ilişkiler uygulamaları
|