2 | Ülkemizin flora ve fauna zenginliğini fark ederek, çevremizdeki biyolojik çeşitliliğin, endemik ve nesli tehlike altındaki türlerin farkına varır |
1 | Sistematiğin temel prensiplerini öğrenir ve canlıları taksonomik birimlere göre sınıflandırır. |
3 | Doğada yapılan proje temelli etkinliklerle öğrencilerin doğada deneyim yaşamaları, doğayla bağlarını güçlendirir ve çevre olaylarına yönelik farkındalıklarını ve ilgilerini artırır. |
4 | Doğada yapılan bilimsel sorgulamaya dayalı arazi çalışmaları ile öğrencilerin fungi, çiçeksiz/çiçekli bitki, yaprak, çiçek, meyve ve tohum morfolojisi böcek, örümcek omurgalı/omurgasız hayvan farkındalığı artar. |
5 | Doğaya ilişkin temel bilgi, beceri, tutum ve değerler geliştirerek öğrencilerin doğa bilincini geliştirir ve doğa okur-yazarı bireyler olmasına katkıda bulunur. |