Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
OTI 147SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ2 + 12. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Sosyal medya hakkında derinlemesine bir kavrayış geliştirmek, sosyal medya araç ve teknolojilerini tanıtmak. Sosyal medya stratejisi oluşturmak, pazarlama uygulamalarını sosyal medya ile nasıl entegre edilebileceğini öğretmek.
Ders İçeriği Ders içeriği öğrencilere sosyal medya dünyası hakkında geniş bir bakış açısı ve derin bir kavrayış kazandıracak şekilde oluşturulmuştur.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
47Teknolojik ve sosyo-kültürel değişimler, bunların insanların birbirleri ile iletişim kurma, iş araştırma vb. davranışlarına etkilerini anlamak Sosyal Medyanın Pazarlama fonksiyonuna sağlayabileceği yararlar, söz konusu yararların maksimize edilmesi. Sosyal Medya Araç ve Teknolojileri , bunların gelişme trendleri

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14
ÖK 047545  5        
Ara Toplam545  5        
Katkı54500500000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)6318
Ödevler236
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)155
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)177
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar2CEVAT SERCAN ÖZER


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
OTI 147 SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ 2 + 1 2 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. CEVAT SERCAN ÖZER csozer@pau.edu.tr ACMYO A0203 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Sosyal medya hakkında derinlemesine bir kavrayış geliştirmek, sosyal medya araç ve teknolojilerini tanıtmak. Sosyal medya stratejisi oluşturmak, pazarlama uygulamalarını sosyal medya ile nasıl entegre edilebileceğini öğretmek.
İçerik Ders içeriği öğrencilere sosyal medya dünyası hakkında geniş bir bakış açısı ve derin bir kavrayış kazandıracak şekilde oluşturulmuştur.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Dersin, ders planın ve işleyişinin tanıtılması
2 Sosyal Medyanın Doğuşu ve Gelişimi
3 Yeni Hizmet Tabanlı İş Modelleri
4 Kullanıcı Tarafından Yaratılan İçerikler
5 Sosyal Medyanın Yapıtaşları
6 Sosyal Medya ve Pazarlama
7 Sosyal Medya Pazarlama Ekosistemi, Uygulama
8 Sosyal Medya Pazarlamasında Olası Tehlikeler, Uygulama
9 Sosyal Medya Stratejisi, Uygulama
10 Uygulama
11 İşletmelerin Twitter'ı Kullanma Amaçları, Facebook Pazarlama Stratejileri, Uygulama
12 Sosyal Medyada Halkla İlişkiler, Uygulama
13 Sosyal Medyada Ölçme ve Analiz
14 Sosyal Medya Ölçüm Araçları ve Veri Toplama Platformları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Sosyal Medya-T.C. Anadolu Üniversitesi/Editör F. Zeynep ÖZATATürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları