Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
CENG 460OYUN PROGRAMLAMAYA GİRİŞ3 + 04. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu dersin amacı öğrencilere büyük oyun motorlarından bir tanesini kullanarak basit oyunlar yapılmasının öğretilmesidir
Ders İçeriği Oyunların tarihçesi, oyun türleri, oyun motorları ve geliştirme ortamları, programlama dili seçimi, hikaye, ses, müzik, modeller gibi oyun bileşenleri, oyun mekaniği, çok oyunculu oyunlar
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Oyun motorlarını ve geliştirme ortamlarını açıklar
2Geliştirilecek oyun için uygun programlama dilini seçer
3Değişik türlerde basit oyunlar oluşturabilir
4Çok oyunculu oyunlar geliştirebilir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14228
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)144
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)144
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları