Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
IDE 135İLERİ İNGİLİZCE DİLBİLGİSİ - I4 + 01. Yarıyıl4

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Bu dersin amacı öğrencilerin akademik yazma becerilerini geliştirmek ve yazma sürecini eleştirel metin analiziyle bütünleştirmelerine yardımcı olmaktır. Bu ders, yazma ve eleştirel düşünme becerilerini geliştirmenin yanı sıra, edebi ve sanatsal eserleri yakından inceleyerek öğrencilerin yazma sürecini planlamalarına rehberlik etmeye de odaklanmaktadır.
Ders İçeriği Bu ders akademik yazım süreci için beyin fırtınası yapmayı, teorik kuralları takip etmeyi ve paragraf, makale ve eser üretmek için MLA alıntı yöntemlerini kullanmayı içerir.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Cümlecik oluşturur ve paragraf yazar
2Akademik yazma sürecini tanır
3Taslak, beyin fırtınası vb. yöntemleri kullanır.
4Giriş, gelişme ve sonuç paragrafları arasındaki ve kendi içlerindeki tutarlılığı kavrar.
5Okuduğu metinler hakkında argüman oluşturur.
6Argümanlar için detay ya da örnek kullanır

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14
ÖK 001              
ÖK 00245545345444434
ÖK 00345554455454444
ÖK 00445544455454444
ÖK 00545544455454444
ÖK 00655545445454444
Ara Toplam2125252122192325202420201920
Katkı44444344343333

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14456
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14228
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11010
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11010
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






104

4
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz2ELÇİN PARÇAOĞLU


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
IDE 135 İLERİ İNGİLİZCE DİLBİLGİSİ - I 4 + 0 2 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi ELÇİN PARÇAOĞLU eparcaoglu@pau.edu.tr İTBF A0315 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Bu dersin amacı öğrencilerin akademik yazma becerilerini geliştirmek ve yazma sürecini eleştirel metin analiziyle bütünleştirmelerine yardımcı olmaktır. Bu ders, yazma ve eleştirel düşünme becerilerini geliştirmenin yanı sıra, edebi ve sanatsal eserleri yakından inceleyerek öğrencilerin yazma sürecini planlamalarına rehberlik etmeye de odaklanmaktadır.
İçerik Bu ders akademik yazım süreci için beyin fırtınası yapmayı, teorik kuralları takip etmeyi ve paragraf, makale ve eser üretmek için MLA alıntı yöntemlerini kullanmayı içerir.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Dersin Tanıtımı
2 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
3 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
4 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
5 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
6 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
7 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
8 Ara sınav
9 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
10 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
11 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
12 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
13 Cambridge First Certificate in English Örnek Sınav Çalışması
14 Yarıyıl sonu sınavı
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Grammar and Vocabulary for FCE. Longman, 2001 Masterclass, Oxford University Press. English
Hoyt Schmidt, Helen., Advanced English GrammarEnglish
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları