| Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 | PY 13 |
| 20. YÜZYIL TÜRKİYE SİYASETİ TARTIŞMALARI | S | * | * | | | * | | * | | * | | | | |
| 21. YÜZYILDA SINIF POLİTİKALARI VE SOSYOLOJİSİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| 21. YÜZYILDA SİYASET VE TOPLUM | S | * | | * | | * | | | | * | | * | | |
| AİLE VE EVLİLİK | S | | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * |
| AVRUPA EĞİTİM SİSTEMLERİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| AYDINLANMA ÇAĞİNDA SİYASET FELSEFESİ VE GÜNÜMÜZ SOSYAL TEORİSİNE YANSIMALARI | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, E-DEVLET VE E-DEMOKRASİ TARTIŞMALARI | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| CİNSİYETİN KÜLTÜREL TEMSİLLERİ | S | | | | | | | | | | | | | |
| ÇAĞDAŞ FEMİNİST TEORİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| DÜNYA’DA VE TÜRKİYE’DE CEVRECİ HAREKETLER | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| EMEK VE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| FARKLILAŞMA, AYRIMLAŞMA VE EŞİTSİZLİK ALANI OLARAK KENT | S | * | | * | | * | | * | | | * | | | |
| FEMİNİST EPİSTEMOLOJİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| FEMİNİST METODOLOJİ VE ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| GELİŞME VE KALKINMA SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | | | |
| GÖRME BİÇİMLERİ | S | * | | * | | * | | | | * | | * | | |
| GÜNDELİK HAYATIN SOSYOLOJİLERİ VE SOSYOLOJİSİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| GÜNÜMÜZ SİVİL TOPLUM HAREKETLERİNİN SOSYOLOJİK ANALİZİ I | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| HALK ŞENLİKLERİ IŞIĞINDA TOPLUMSAL İLİŞKİLER VE KÜLTÜR ÇÖZÜMLEMELERİ | S | * | | * | | * | | * | | | | | | |
| HUKUK FELSEFESİ | S | * | | * | | * | | | | * | | * | | |
| İLETİŞİM VE TOPLUM: GÜNCEL (AKTÜEL) GELİŞMELER | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| İLİŞKİSEL SOSYOLOJİDE TEMEL YAKLAŞIMLAR | S | | | | | | | | | | | | | |
| İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİNDE YENİ YÖNELİMLER | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| KAPİTALİZM, SAĞLIK VE İKTİDAR | S | | * | | * | * | | | | | | | | |
| KENT VE KÜLTÜR | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| KİMLİK VE AİDİYET TARTIŞMALARI | S | * | * | | | * | | | | * | | | | |
| KÜRESELLEŞEN DÜNYADA DİN VE TERÖRİZM | S | * | * | | * | | * | | | | | | * | |
| KÜRESELLEŞME DEVLET VE SINIFLAR I | S | | | | | | | | | | | | | |
| KÜRESELLEŞME DEVLET VE SINIFLAR II | S | | | | | | | | | | | | | |
| KÜRESELLEŞME VE ENDÜSTRİYEL İLİŞKİLERDEKİ DÖNÜŞÜM | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| MAKRO MİKRO SOSYOLOJİ TARTIŞMALARI | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| MODERN SONRASI TOPLUMDA DİN VE SEKÜLERLEŞME | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| MODERNLEŞME VE ALTERNATİF MODERNLEŞM | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| MODERNLEŞME VE EĞİTİMİN SOSYO-KÜLTÜREL TEMELLERİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| NİCEL VERİ ANALİZ TEKNİKLERİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| ORTADOĞU, İSLAM VE ORYANTALİZM | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| OSMANLI SANAYİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| RİSK TOPLUMU VE SİYASAL EYLEM | S | * | * | | | | | | * | * | | | | |
| RİSK TOPLUMU, BELİRSİZLİKLER VE GÜVEN EROZYONU | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| SANAT VE İLETİŞİM ARACI OLARAK DÜNYA SİNEMASI | S | * | * | | | | | | | | * | * | * | * |
| SANAT VE İLETİŞİM ARACI OLARAK TÜRK SİNEMASI | S | * | * | | | | | | | | * | * | * | * |
| SİYASAL PARTİ UYELİĞİ VE AKTİVİZMİ ARAŞTIRMALARI | S | * | | * | | * | | | | * | | * | | |
| SOSYAL ARAŞTIRMALARDA TASARIM VE METODOLOJİ SORUNU | S | | | | | | | | | | | | | |
| SOSYAL BİLİMLER FELSEFESİ I | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| SOSYAL BİLİMLER FELSEFESİ II | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| SOSYAL BİLİMLERDE YAPI-FAİLLİK TARTIŞMALARI | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| SOSYO-KÜLTÜREL ANALİZ | S | * | | * | | * | | | | * | | * | | |
| SÖYLENTİLER, DEDİKODU VE ŞEHİR EFSANELERİ | S | * | | * | | | * | | * | | * | | | |
| SUÇ ANALİZİ | S | * | | * | | * | | | * | | * | | | |
| TOPLUMSAL CİNSİYET VE KÜLTÜR ARAŞTIRMALARI | S | * | * | * | * | * | * | | | * | * | * | * | * |
| TOPLUMSAL CİNSİYET VE MEDYA | S | | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * |
| TOPLUMSAL DEĞİŞME VE İKTİDAR İLİŞKİLERİ BAĞLAMINDA SANAT SOSYOLOJİSİ ÇALIŞMALARI | S | | * | | * | * | | | | | | | | |
| TOPLUMSAL EŞİTSİZLİK VE ETNİSİTE | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| TOPLUMSAL FARKLILAŞMA TEORİLERİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| TOPLUMSAL SINIF VE KÜLTÜR TARTIŞMALARI | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| TOPLUMSAL YAPI ANALİZLERİ VE TOPLUMSAL DÖNÜŞÜM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | | * |
| TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE YENİLEŞME SORUNLARI | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| TÜRKİYE TARİHİNİN SOSYOLOJİK ANALİZİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| TÜRKİYE’DE ÇAĞDAŞ TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ I | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| TÜRKİYE’DE ÇAĞDAŞ TÜRK DÜŞÜNCE TARİHİ II | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| TÜRKİYE’DE SOSYOLOJİK YÖNELİMLER VE SOSYOLOJİNİN SORUNLARI | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| TÜRKİYE’DE TOPLUMSAL FARKLILAŞMA VE BÜTÜNLEŞME SORUNLARI | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| TÜRKİYE'DE SİYASET VE SİVİL TOPLUM | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| ULUSLARARASI SOSYO-POLİTİK İLİŞKİLER I | S | * | * | | | | | | | | * | * | * | * |
| ULUSLARARASI SOSYO-POLİTİK İLİŞKİLER II | S | * | * | | | | | | | | * | * | * | * |
| YENİ BİR GÖÇ TÜRÜ VE DEĞİŞME ARACI OLARAK TURİZM | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| YENİ URETİM/YÖNETİM TEKNİKLERİ VE İŞGÜCÜ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| YEREL SİYASET VE SİYASAL KATILIM | S | * | | * | * | | | | | * | | * | | |
| YOKSULLUĞUN KÜRESELLEŞMESİ VE YENİ YOKSULLUK | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |
| YOKSULLUK VE TÜRKİYE'DE SOSYAL POLİTİKA | S | | * | | * | * | | | | | | | | |
| YÖNETİM FELSEFESİ | S | * | | * | | * | | * | | * | | | | |