Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 |
ASTRONOMİ TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ I | S | * | | | * | * | * | * | * | * | * | * | |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ II | S | * | * | * | * | * | * | | * | | * | | * |
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİ UYGULAMALARI - I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİ UYGULAMALARI - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK VE KORUMA | S | * | * | * | * | * | * | | | * | * | | |
CEVRE VE CEVRE EĞİTİMİ | S | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | | |
ÇEVRE EĞİTİMİNDE METODİK YAKLAŞIMLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | | |
DİJİTAL ORTAMLARDA VERİ TOPLAMA VE ANALİZ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN BİLGİSİ DERS KİTAPLARININ MÜFREDATA UYGUNLUĞUNUN İNCELEMESİ | S | * | * | | | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE UYGULAMALARI | S | | | | | | | | * | * | * | | |
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ÖZEL KONULAR | S | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | | * |
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR | S | | | * | * | * | * | | * | * | * | * | * |
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE YÖNETİM VE DENETİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE HEDEF ANALİZİ VE TEST GELİŞTİRME-I | S | * | | | * | * | | | | | * | | |
FEN BİLİMLERİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ | S | * | * | | * | | | * | | | | | |
FEN BİLİMLERİNDE PROGRAM GELİŞTİRME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN BİLİMLERİNDE TEMEL KAVRAMLARIN TARİHSEL GELİŞİMİ | S | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * |
FEN BİLİMLERİNDE YER BİLİMİNİN ÖNEMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN DERSLERİNDE İLETİŞİMSEL YAKLAŞIM VE DİYALOJİK ÖĞRETİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE BİLİMİN TARİHİ VE DOĞASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE BİYOLOJİNİN ÖNEMİ VE BİYOLOJİ ÖĞRETİMİ | S | * | * | * | * | * | | | | * | | | |
FEN EĞİTİMİNDE ÇOCUK EDEBİYATI | S | * | * | * | | | * | * | | * | * | | * |
FEN EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMA METODLARINA GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE PROJE HAZIRLAMA | S | * | * | | | * | * | * | * | * | * | * | |
FEN EĞİTİMİNDE SOSYOBİLİMSEL KONULAR | S | * | * | * | * | * | * | | | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM ORTAMLARI TASARIMI | S | | | | | | | | | | | | |
FEN EĞİTİMİNDE TEMEL BİYOLOJİ YAKLAŞIMLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE TEMEL FİZİK YAKLAŞIMLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE TEMEL KİMYA YAKLAŞIMLARI | S | * | * | * | * | * | | | | * | * | | |
FEN ÖĞRETİMİNDE LABORATUAR ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK VE MATEMATİK (FETEMM) EĞİTİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN, TEKNOLOJİ, TOPLUM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GELİŞİM VE ÖĞRENME | S | | | | | | | | | | | | |
GENETİK VE BİYOETİK EĞİTİMİNİN FEN ÖĞRETİMİNDEKİ ÖNEMİ | S | * | * | * | * | * | | * | | * | * | * | * |
İLERİ BİYOLOJİ EĞİTİMİ VE UYGULAMA ALANLARININ FEN EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ | S | * | * | * | * | * | * | | | * | * | | |
İSTATİSTİK TEKNİKLER VE VERİ ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MÜHENDİSLİK TASARIMINDA BİYOMİMİKRİ UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖĞRENME VE ÖĞRETME KURAMLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖĞRETİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME | S | * | * | * | * | | * | | * | * | * | * | * |
TEKNİK YAZIM | S | * | | * | * | | * | * | | * | * | * | |
UYGULAMALI EKOLOJİ VE EĞİTİMİ | S | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | | |