| Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 |
| 20. YÜZYIL TÜRK ŞİİRİ | S | | | | * | | | * | | | * | * |
| AKADEMİK TÜRKÇE - I | S | | | | | | | | | | | |
| ALTAYİSTİĞE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
| ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | |
| ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ I | S | | | | | | | | | | | |
| ANTİK KENTLERDE KALICI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KORUMA | S | | | | | | | | | | | |
| ANTİK MİMARİ I | S | | | | | | | | | | | |
| ANTİK MİMARİ II | S | | | | | | | | | | | |
| ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - I | S | | | | | | | | | | | |
| ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - II | S | | | | | | | | | | | |
| ARKEOLOJİ TERİMLERİ - I | S | | | | | | | | | | | |
| ARKEOLOJİ TERİMLERİ - II | S | | | | | | | | | | | |
| ARKEOLOJİK ALANDA KORUMA OLGUSUNUN GELİŞİMİ | S | | | | | | | | | | | |
| ATLETİZM | S | | | | * | | | * | | | | |
| AVRASYA COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | |
| BATI SANATI VE ÇAĞDAŞ SANAT - III | S | * | | | | | | * | | * | | |
| BATI SANATI VE ÇAĞDAŞ SANAT - IV | S | * | | * | | | * | * | | * | * | |
| BATI TÜRK YAZI DİLİ İLK DÖNEM METİNLERİ | S | | | | | | | | | | | |
| BATILILAŞMA DÖNEMİ OSMANLI SANATI - I | S | * | | | | | | * | | * | | |
| BATILILAŞMA DÖNEMİ OSMANLI SANATI - II | S | * | | * | | | * | * | | * | | |
| BEDEN EĞİTİMİ I | S | | | | * | | | * | | | | |
| BEDEN EĞİTİMİ II | S | | | | * | | | * | | | | |
| BİLİM TARİHİ | S | | | | | | | | | | | |
| BİREYSEL ÇALGI | S | | | | * | | | * | | | | |
| BİZANS ANITSAL VE MİMARİ PLASTİK SANATLARI | S | * | | * | | | * | * | | | | |
| BİZANS DÖNEMİ SERAMİĞİ | S | * | | * | | | | * | | * | | |
| BİZANS RESİM VE EL SANATLARI - I | S | * | | * | | | | * | | * | | |
| BİZANS RESİM VE EL SANATLARI - II | S | * | | * | * | | | * | | * | | |
| BİZANS SANATINA GİRİŞ - I | S | * | | * | * | | * | * | | | | |
| BİZANS SANATINA GİRİŞ - II | S | * | | * | | | * | * | | | | |
| CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK MİMARİSİ - I | S | * | | * | | | * | * | | | | |
| CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK MİMARİSİ - II | S | * | * | | | | * | * | | | * | |
| ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ I | S | | | | | | | | | | | |
| ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ II | S | | | | | | | | | | | |
| ÇAĞDAŞ TÜRK DÜNYASI | S | * | | | * | | | * | | * | | |
| ÇEVRE KÜLTÜRLERİ - I | S | * | | | | | * | * | | * | | |
| ÇEVRE KÜLTÜRLERİ - II | S | * | | | | | | * | | * | | |
| ÇEVRE TARİHİ ÇALIŞMALARI | S | | | | | | | | | | | |
| DEMOKRATİK GELİŞMELER VE TÜRKİYE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
| DİLBİLİM AKIMLARI | S | | | | * | | * | * | | | | |
| DÜNYA EDEBİYATINDAN SEÇMELER | S | | | | * | | | * | | | | |
| DÜNYA MİTOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | |
| EDEBİYAT BİLİMİ | S | | | | | | | | | | | |
| EDEBİYAT ELEŞTİRİSİ | S | | | | | | | | | | | |
| EDEBİYAT VE MİTOLOJİ | S | * | | | * | | | * | | | | |
| EDEBİYAT VE MUSİKİ | S | | | | | | | | | | | |
| EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
| EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | S | | | | | | | | | | | |
| EĞİTİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
| ELEŞTİREL DÜŞÜNCE | S | | | | | | | | | | | |
| ESKI BATI KÜLTÜR VE MEDENIYETI TARİHİ | S | | | | | | | | | | | |
| ESKİ ESERLER HUKUKU | S | * | * | * | * | | | | | * | | |
| ESKİ TÜRK ED.NESİR | S | | | | | | | | | | | |
| ESKİ TÜRKÇE CÜMLE BİLGİSİ | S | | | | | | | | | | | |
| ESKİ YUNAN TARİHİ | S | * | | | * | | * | * | | | | |
| ESKİÇAĞ AKDENİZ KÜLTÜR TARİHİ | S | * | | | * | | | * | | | | |
| ESTETİK - I | S | * | * | | * | | | * | | | * | * |
| ESTETİK - II | S | * | | | * | | | * | | * | * | |
| ESTETİK VE SANAT | S | | | | | | | | | | | |
| FELSEFİ DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | | | | | | | | | | | |
| FOTORAFÇILIK | S | * | | | * | | | * | | | | |
| FRANSIZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | | | | * | | | * | | | | |
| GÖNÜLLÜLÜK ÇALIŞMALARI | S | | | | | | | | | | | |
| GÜNDELİK HAYATIN TARİHİ | S | * | | * | * | | | * | | | | |
| GÜZEL VE ETKİLİ KONUŞMA | S | | | | | | | | | | | |
| HALK BİLİMİ MÜZECİLİĞİ | S | * | | * | * | | | * | | | | |
| HAREZM TÜRKÇESİ | S | | | | | | | | | | | |
| HARİTA OKUR YAZARLIĞI | S | | | | | | | | | | | |
| HELLENİSTİK DÖNEM KÜLTÜRÜ | S | | | | | | | | | | | |
| HEYKEL SANATINA GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
| İLETİŞİM KURAMLARI | S | | | | | | | | | | | |
| İLETİŞİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
| İLKÇAĞ TARİHİNE GİRİŞ | S | * | | | * | | * | * | | | | |
| İNGİLİZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | | | | * | | | * | | | | |
| İNGİLİZCE YAZIM TEKNİKLERİ | S | | | | * | | * | * | | | | |
| İNSAN HAKLARI TARİHİ | S | | | | * | | * | | | | | * |
| İSLAM İKONOGRAFİSİ I | S | * | | | * | | * | * | | | | |
| İSLAM İKONOGRAFİSİ II | S | * | | * | | | * | * | | * | | |
| İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - I | S | * | | | * | | * | | | | | |
| İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - II | S | * | | | * | | * | * | | | | |
| İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - I | S | * | | | * | | * | | | | | |
| İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - II | S | * | | | * | | * | * | | | | |
| JEOPOLİTİK | S | | | | | | | | | | | |
| JİMNASTİK | S | | | | * | | | * | | | | |
| KAZI ARAŞ. TEK. VE TÜRK ARK. GİRİŞ - I | S | * | | * | | * | * | * | * | * | | * |
| KAZI ARAŞ. TEK. VE TÜRK ARK. GİRİŞ - II | S | * | | * | | * | * | * | * | * | | * |
| KENT VE KENTLEŞME SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | |
| KIRGIZ KÜLTÜRÜ VE MANAS DESTANI | S | | | | | | | | | | | |
| KLASİK SOSYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR | S | | | | | | | | | | | |
| KLASİK ŞİİRDEN GÜNCEL HAYATA | S | | | | * | | * | * | | | | |
| KORO (TÜRK HALK MÜZİĞİ) | S | * | | | * | | | * | | | | |
| KORO (TÜRK SANAT MÜZİĞİ) | S | * | | | * | | | * | | | | |
| KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - I | S | | | | | | | | | | | |
| KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - II | S | | | | | | | | | | | |
| KÜRESELLEŞME VE KÜLTÜREL MİRAS | S | | | | * | | | * | | | | |
| MEKAN SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
| MESLEK STAJI I | S | | | | | | | | | | | |
| MESLEK STAJI II | S | | | | | | | | | | | |
| MESLEK STAJI III | S | | | | | | | | | | | |
| MESLEK STAJI IV | S | | | | | | | | | | | |
| MESLEKİ YABANCI DİL - I (İNGİLİZCE) | S | | * | | | | * | * | | | | |
| MESLEKİ YABANCI DİL - II (İNGİLİZCE) | S | | * | | * | | * | * | | | | |
| METİN YAZARLIĞI | S | | | | | | | | | | | |
| MİNYATÜR SANATI - I | S | * | * | * | | | * | * | | * | | |
| MİNYATÜR SANATI - II | S | * | * | | | | * | * | | | | * |
| MİTOLOJİYE GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | |
| MİTOLOJİYE GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | |
| MODERN SANAT AKIMLARI - I | S | * | | | * | | * | * | | | * | |
| MODERN SANAT AKIMLARI - II | S | * | | * | | | * | * | | * | * | |
| MÜZİK I | S | * | | | * | | | * | | | * | |
| MÜZİK II | S | * | | | * | | | * | | | | |
| NÜMİZMATİK | S | * | | * | | | * | * | * | | | * |
| OSMANLI KÜLTÜR VE MEDENİYETİ TARİHİ | S | | | | | | | | | | | |
| OSMANLI MODERNLEŞMESİ | S | | | | | | | | | | | |
| OSMANLI ŞEHİRCİLİĞİ | S | * | | * | | | | * | | * | | |
| OSMANLILAR VE AVRUPA | S | * | | | * | | | * | | | | |
| OZD ALMANCA - I | S | | | | | | | | | | | |
| OZD ALMANCA - II | S | | | | | | | | | | | |
| OZD FRANSIZCA - I | S | | | | | | | | | | | |
| OZD FRANSIZCA - II | S | | | | | | | | | | | |
| OZD İNGİLİZCE - I | S | | | | | | | | | | | |
| OZD İNGİLİZCE - II | S | | | | | | | | | | | |
| ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | |
| ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | |
| ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | S | | | | | | | | | | | |
| ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | |
| POPÜLER COĞRAFYA | S | | | | | | | | | | | |
| PROJE HAZIRLAMA TEKNİKLERİ | S | | | | | | | | | | | |
| PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ I | S | | | | | | | | | | | |
| PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ II | S | | | | | | | | | | | |
| REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | S | | | | | | | | | | | |
| RESİM I | S | * | * | | | | | * | | | * | * |
| RESİM II | S | * | * | | | | | * | | | * | * |
| SANAT TARİHİNİN KAYNAKLARI VE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | S | | * | * | * | | * | * | * | * | | |
| SELÇUKLU DEVRİ TÜRK TARİHİ | S | * | * | | * | | * | * | | | | |
| SERAMİK VE ÇİNİ SANATI - I | S | * | | * | | | * | * | | | | |
| SERAMİK VE ÇİNİ SANATI - II | S | * | | * | | | * | * | | | | |
| SINIF YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | |
| SİBİRYA HALK KÜLTÜRÜ VE ŞAMANİZM | S | * | | | * | | | | | | * | |
| SİNEMA SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
| SİYASAL DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | | | | | | | | | | | |
| SİYASET FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | |
| TARİHİ ÇEVRE VE MÜZECİLİK - I | S | * | | * | * | | | | | * | | |
| TARİHİ ÇEVRE VE MÜZECİLİK - II | S | * | * | * | * | | | | | * | | |
| TARİHTEN BUGÜNE TÜRK DİLİNİN YURTLARI | S | | | | * | | * | | | | | * |
| TEKNİK RESİM - I | S | * | | * | * | | | | | * | | |
| TEKNİK RESİM - II | S | * | | * | * | | | | | * | | |
| TEKNOLOJİ FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | |
| TEMEL AFET BİLİNCİ | S | | | | | | | | | | | |
| TEMEL BİLGİSAYAR KULLANIMI | S | | | * | | | * | * | | | | |
| TENİS | S | | | | * | | | * | | | | |
| TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | |
| TOPLUMSAL VE KÜLTÜREL DEĞİŞME | S | | | | | | | | | | | |
| TURİZM SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRK DESTANLARI | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRK DİL VE KÜLTÜRÜNÜN KAYNAKLARI | S | | | | * | | | * | | | | |
| TÜRK DİLİNİN SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRK DİLİNİN SÖZ VARLIĞI | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRK DİLİNİN VE LEHÇELERİNİN SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRK DÜNYASI COĞRAFYASININ JEOPOLİTİĞİ | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRK DÜNYASI EDEBİYATINA YÖN VEREN ŞAHSİYETLER | S | * | | | * | | | | | | * | |
| TÜRK DÜNYASINDA MİZAH GELENEĞİ VE MİZAH TİPLERİ | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRK MİTOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRK TOPLULUKLARI VE TÜRK LEHÇELERİNİN GÜNCEL PROBLEMLERİ | S | * | | | * | | | | | | * | |
| TÜRKÇE VE YENİ MEDYA | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRKÇENİN GİZEMLİ DÜNYASI | S | | | | * | | * | | | | | |
| TÜRKÇENİN GÜCÜ VE ZENGİNLİĞİ | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRK-İSLAM EL SANATLARI - III | S | * | | * | * | | | * | | * | | |
| TÜRK-İSLAM EL SANATLARI - IV | S | * | | * | * | | | * | | * | | |
| TÜRKİYE COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | |
| TÜRKLERLE TÜRKÇENİN GÖÇÜ VE SÜRGÜNÜ | S | | | | | | | | | | | |
| UYGULAMALI BİLGİSAYAR KULLANIMI | S | | | | * | | | * | | | | |
| UZAKTAKİ YAKINLARIMIZ, SİBİRYA TÜRKLERİ | S | | | | | | | | | | | |
| ÜSLUP İNCELEMESİ | S | | | | | | | | | | | |
| VOLEYBOL | S | | | | * | | | * | | | | |
| YARATICI DRAMA | S | | | | * | | | * | | | | |
| YAZI VE TÜRK YAZI SİSTEMİ | S | | | | | | | | | | | |
| YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI I | S | | | | | | | | | | | |
| YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI II | S | | | | | | | | | | | |
| YERLEŞME KÜLTÜRÜ | S | | | | | | | | | | | |
| YOK OLMAYA YÜZ TUTMUŞ TÜRK DİLLERİ | S | | | | * | | | | | | | * |
| YÜZME | S | | | | * | | | * | | | | |
| ZAMAN – TAKVİM VE TÜRK DÜNYASI | S | | | | | | | | | | | |