Hafta | Konular |
1 |
Temel iletişim modelleri
|
2 |
Temel iletişim modelleri
|
3 |
İletişim süreci açısından insan (iletişim, algı, ihtiyaçlar, öğrenme ve fenomonolojik alan ilişkisi bağlamında “insan”)
|
4 |
İletişim süreci açısından insan (iletişim, algı, ihtiyaçlar, öğrenme ve fenomonolojik alan ilişkisi bağlamında “insan”)
|
5 |
İletişim, öğretmen ve ebeveyn inançları ilişkisi
|
6 |
İletişim ve öğretmen ve ebeveyn inançları ilişkisi
|
7 |
Etkili iletişim becerileri
Empati, sen-ben dili, ego geliştirici dil, dinleme, beden dili vb.
|
8 |
Etkili iletişim becerileri
Empati, sen-ben dili, ego geliştirici dil, dinleme, beden dili vb.
|
9 |
Öğrenme – öğretme süreci açısından iletişim ve temel öğeleri
Kaynak, mesaj, kanal, alıcı ve dönüt
|
10 |
Öğrenme – öğretme süreci açısından iletişim ve temel öğeleri
Kaynak, mesaj, kanal, alıcı ve dönüt
|
11 |
İletişim engelleri ve çatışma çözme
|
12 |
İletişim engelleri ve çatışma çözme
|
13 |
İlgili makale ve tez inceleme
|
14 |
İlgili makale ve tez inceleme
|