DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
YOBS 628GÜNCEL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI3 + 01. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Güncel pazarlama yaklaşım ve uygulamalarının incelenmesi, bu uygulamalara dair araştırma sonuçlarının değerlendirilmesi, geleceğe yönelik olası yaklaşımların tartışılması dersin içeriğini oluşturmaktadır.
Ders İçeriği Ders içerisinde, geleneksel pazarlama, modern pazarlama, ilişkisel pazarlama, toplumsal pazarlama, sosyal pazarlama, sürdürülebilir pazarlama ve internet pazarlaması gibi yeni yaklaşımlar incelenecektir.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Geleneksel pazarlama ile modern pazarlama arasındaki farkları açıklamak
2Güncel pazarlama trendlerini inceler
3Teknoloji ve pazarlama ilişkisini açıklar
4Pazarlama alanındaki yeni uygulamaları açıklar
5Yeni pazarlama yaklaşımlarını öğrenir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14342
Ödevler12020
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12929
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)13232
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)13030
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2022-2023 Bahar1ÇETİN KALBURAN

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu:  YOBS 628 Dersin Adı:  GÜNCEL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI
Saat (T+P) : 3 + 0   Şube No : 1   Öğretim Dili: Türkçe Şube Dönemi :  2022-2023 Bahar
Öğretim Elemanı :  DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ ÇETİN KALBURAN E-Posta :  ckalburan@pau.edu.tr İç Hat: 
Ders Yeri Derslik Belirtilmemiştir.
Amaç : Güncel pazarlama yaklaşım ve uygulamalarının incelenmesi, bu uygulamalara dair araştırma sonuçlarının değerlendirilmesi, geleceğe yönelik olası yaklaşımların tartışılması dersin içeriğini oluşturmaktadır.
İçerik : Ders içerisinde, geleneksel pazarlama, modern pazarlama, ilişkisel pazarlama, toplumsal pazarlama, sosyal pazarlama, sürdürülebilir pazarlama ve internet pazarlaması gibi yeni yaklaşımlar incelenecektir.
Devam Zorunluluğu : Dersin Devam Yüzdesi : %
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları
© 2023 PAU