Hafta | Konular |
1 |
Sizce en önemli pazarlama sorunları nedir? Değişen rekabet koşulları ve değişen dünyada pazarlamaya bakış, literatür taraması ve vaka analizleri
|
2 |
Tüketici eğilimindeki değişmeler, tüketicilerde güven sorunu ve aldatılma korkusu, literatür taraması ve vaka analizleri
|
3 |
Pazarlama yönetimi ve planlaması kararını etkileyen faktörler, pazarlamada büyük veri sorunu ve çözüm önerileri, literatür taraması ve vaka analizleri
|
4 |
Endüstriyel, tüketici ve aracı pazarlarında pazarlama sorunları, dağıtım kanallarında entegrasyon sorunu, küçük işletmelerin küresel pazarlara açılma sorunları, literatür taraması ve vaka analizleri
|
5 |
Hizmetlerde pazarlama sorunları, hizmetin özelliklerinden kaynaklanan pazarlama sorunları, literatür taraması ve vaka analizleri
|
6 |
6 Postmodern pazarlama ve güncel pazarlama yaklaşımları, literatür taraması ve vaka analizleri Postmodern marketing and current marketing approaches, literature review and case studies
|
7 |
Pazarlamada yeni açılımlar ve doğrudan pazarlama araçları, literatür taraması ve vaka analizleri
|
8 |
Mobil pazarlama, yakın alan iletişimi, bluetooth’la pazarlamada, dijital dolandırıcılığın olumuz etkilerini nasıl azaltabiliriz? literatür taraması ve vaka analizleri
|
9 |
Sosyal pazarlama, yeşil pazarlama, değer pazarlaması, literatür taraması ve vaka analizleri
|
10 |
Sosyal ağlar üzerinden pazarlama, sosyal medyada işletmeler savunmasız mı? Kolayca etkilenen kitleler, sahte içerik ve saldırgan katılım stratejileri Fırsat mı? Tehdit mi?, literatür taraması ve vaka analizleri
|
11 |
Marka yönetimi ve marka yönetimi sorunları, marka taraftarlığı ve marka nefretini yönetme, literatür taraması ve vaka analizleri
|
12 |
Ağızdan ağıza pazarlama, viral pazarlama ve mobil viral pazarlama, literatür taraması ve vaka analizleri
|
13 |
İlişki pazarlaması ve müşteri ilişkileri yönetimi, literatür taraması ve vaka analizleri
|
14 |
Müşteriyi kişisel ve eşsiz nasıl hissettirebiliriz? İlişki pazarlaması, kitlesel kişiselleştirme ve tedarik zinciri yönetimi ilişkisi, literatür taraması ve vaka analizleri
|