Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
KVK 700UZMANLIK ALAN DERSİ6 + 03. Yarıyıl10

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Uzmanlık Alan Dersi
Ders İçeriği Uzmanlık Alan Dersi
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Uzmanlık Alan Dersi

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001111111111111111
Ara Toplam111111111111111
Katkı111111111111111

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)138104
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)18590
Ödevler4624
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)7642
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






260

10
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1EYLEM GÜZEL
Detay 2023-2024 Güz2İNCİ TÜRKOĞLU
Detay 2023-2024 Güz3AYŞEGÜL KOYUNCU OKCA


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
KVK 700 UZMANLIK ALAN DERSİ 6 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi EYLEM GÜZEL eguzel@pau.edu.tr İTBF A0110 Dersin Devam Yüzdesi : %80
Amaç Uzmanlık Alan Dersi
İçerik Uzmanlık Alan Dersi
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Mozaik Sanatı ve Tarihsel Kökenleri
2 Mozaik Yapım Teknikleri
3 Hellenistik Dönem Mozaik Sanatı
4 Roma Dönemi Mozaik Sanatı
5 Bizans Dönemi Mozaik Sanatı
6 Mozaik Çeşitleri
7 Mozaik Süslemede Kullanılan Motif ve Konular
8 Mozaik Harçları
9 Mozaik Belgeleme Çalışmaları
10 Mozaiğin Bozulma Nedenleri: Yapısal Bozulmalar
11 Yüzeysel Bozulmalar
12 İnsan Müdahaleleri ile Gerçekleştirilen Bozulmalar (Hatalı Restorasyonlar)
13 Geçici Koruma Önlemleri
14 Uzun Süreli Koruma Önlemleri
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Mosaics in situ Project, Developed by Getty Conservation Institute, 2003English
A Conservation Manuel for the Field Archaeologist, C. Sease, 1987, Los AngelesTürkçe
Mosaics in situ Project, Developed by Getty Conservation Institute, 2003English
A Conservation Manuel for the Field Archaeologist, C. Sease, 1987, Los AngelesTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları