Hafta | Konular |
1 |
Türkçe öğretimine ilişkin bilimsel bir araştırma (makale) planlama ve sürece dayalı bir şekilde bunu gerçekleştirme (Her hafta bu süreç takip edilerek bir dönem içerisinde çalışma gerçekleştirilir.)
|
2 |
Dil öğretiminde davranışçı dil öğretim yaklaşım ve yöntemleri, dilbilgisi yaklaşımı, kelime yaklaşımı, kültür yaklaşımı
|
3 |
Dil Öğretiminde iletişimsel yaklaşım ve kavramsal-işlevsel yaklaşım
|
4 |
Dil Öğretiminde Chomsky ve bilişsel dil öğretim yaklaşımı
|
5 |
Lev Semyonovich Vygotsky ve Yapılandırıcı dil öğretim ve yöntemleri
|
6 |
Metinlerarasılık (intertextuality) ve metinlerarası okuma
|
7 |
Okuma Güçlükleri
|
8 |
Kelime Öğretimi- Kelime Hazinesi ve Kavram Geliştirme
|
9 |
Dil Eğitiminde Değerler Eğitimi
|
10 |
İki dilli öğrenme
|
11 |
Okuma Modelleri - Anlama Modelleri
|
12 |
Ekran Okuma
|
13 |
Hızlı Okuma
|
14 |
Planlanan çalışmaya ilişkin değerlendirme
|