Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
IME 517MATEMATİK EĞİTİMİNDE PROJE GELİŞTİRME3 + 02. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Proje tabanlı öğrenmeyi kavrama, ilköğretim düzeyinde matematik konularına yönelik proje geliştirme.
Ders İçeriği Proje tabanlı öğrenme, matematik eğitiminde proje uygulamaları, matematik eğitiminde proje hazırlama basamakları (proje konusu belirleme; projeye ilişkin bilgi toplama; projenin yürütülmesi; projenin değerlendirilmesi ve rapor yazımı ve sunulması), proje değerlendirme ölçütleri.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Matematik eğitiminde proje hazırlama basamaklarını bilir.
2Matematik eğitiminde bir proje önerir.
3Matematik eğitiminde bir proje gerçekleştirir.
4Matematik eğitiminde yapılmış projeleri değerlendirir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12
ÖK 00155   55     
ÖK 002 5555555555 
ÖK 003 55555555555
ÖK 004    55 5  5 
Ara Toplam5151010152015151010155
Katkı143345443341

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)15345
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)15460
Ödevler5945
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11515
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)13030
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2017-2018 Güz1ASUMAN DUATEPE PAKSU
Detay 2013-2014 Bahar1ASUMAN DUATEPE PAKSU
Detay 2012-2013 Güz1ASUMAN DUATEPE PAKSU
Detay 2011-2012 Bahar1ASUMAN DUATEPE PAKSU
Detay 2010-2011 Bahar1ASUMAN DUATEPE PAKSU


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
IME 517 MATEMATİK EĞİTİMİNDE PROJE GELİŞTİRME 3 + 0 1 Türkçe 2017-2018 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. ASUMAN DUATEPE PAKSU aduatepe@pau.edu.tr EGT A0224 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Proje tabanlı öğrenmeyi kavrama, ilköğretim düzeyinde matematik konularına yönelik proje geliştirme.
İçerik Proje tabanlı öğrenme, matematik eğitiminde proje uygulamaları, matematik eğitiminde proje hazırlama basamakları (proje konusu belirleme; projeye ilişkin bilgi toplama; projenin yürütülmesi; projenin değerlendirilmesi ve rapor yazımı ve sunulması), proje değerlendirme ölçütleri.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Matematik eğitiminde ulusal projeler
2 Matematik eğitiminde uluslararası projeler
3 Boyut konusundaki projenin tanıtımı
4 Boyut konusunda alanyazın
5 Proje geliştirme aşamaları
6 veri analizi üzerine tartışma,
7 Veri analizi
8 Proje raporunun yazılmaya başlanması
9 proje önerisi sunumları
10 Ders kapsamında yapılan araştırmada veri analizi Öğrencilerin veri toplama süreçlerinin değerlendirilmesi
11 Ders kapsamında yapılan araştırmada veri analizi Öğrencilerin veri toplama süreçlerinin değerlendirilmesi
12 Ders kapsamında yapılan araştırmada veri analizi Öğrencilerin veri toplama süreçlerinin değerlendirilmesi
13 Ders kapsamında yapılan araştırmada bulguların yorumlanması Öğrencilerin veri analizi süreçlerinin değerlendirilmesi
14 Ders kapsamında yapılan araştırmada bulguların yorumlanması Öğrencilerin veri analizi süreçlerinin değerlendirilmesi
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
mTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları