Hafta | Konular |
1 |
Kavramların tarihsel gelişiminin öğretim açısından öneminin örnek bir kavram üzerinden tartışılması
|
2 |
Öğrencilerin her birine çalışma konularının verilmesi ve her bir konunun kısaca özelliklerinin tanıtılması
|
3 |
Çalışma konusu-1: Öğretim ve matematikte tarihin gerekliliği
|
4 |
Çalışma Konusu-2: Tarihteki problemlerin matematik öğretimindeki rolü
|
5 |
Çalışma Konusu-3: Matematik ve Öğretmenin tarihi
|
6 |
Çalışma Konusu-4: Çeşitli Matematiksel kavramların doğumu ve macerası ile ilgili dramalar
|
7 |
Çalışma Konusu-5: Bir analiz dersi ile ilgili tarihsel motivasyon
|
8 |
Çalışma konularının genel değerlendirmesi
|
9 |
Çalışma konusu-6: Sayıların tarihi ve çeşitli uygarlıkların sayı sistemleri
|
10 |
Çalışma Konusu-7: Hesaplamanın tarihi
|
11 |
Çalışma konusu-8: Geometriden seçme konuların tarihi
|
12 |
Çalışma Konusu-9: Cebirde tarihi gelişmeler
|
13 |
Çalışma Konusu-10: Trigonometrinin tarihi
|
14 |
Tarihsel bağlamda Modern matematiğin gelişimi ve genel değerlendirmeler
|