Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HITA 522MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ 3 + 02. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Markanın oluşumu ve gelişiminde iletişimin önemi ve işlevini kuramsal ve uygulama yönleriyle tartışmak
Ders İçeriği Marka ve markalaşma, marka kimliği ve marka imajı, marka denkliği, marka farkındalığı, marka bilinirliği, marka çağrışımları, marka değeri, marka sadakati, marka kişiliği, marka yönetimi, marka yapılandırma, marka konumlandırma, marka iletişim stratejileri, marka ve bütünleşik iletişim.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Marka ve ilişkili kavramları açıklayabilir.
2Marka ve iletişim ilişkisini açıklayabilir ve analiz edebilir.
3Marka yapılandırma modellerini açıklayabilir, uygulayabilir
4Marka konumlandırmayı açıklayabilir, analiz edebilir.
5Marka iletişim stratejisini analiz edebilir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001               
ÖK 002               
ÖK 003               
ÖK 004               
ÖK 005               
Ara Toplam               
Katkı000000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12424
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12828
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)31545
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1EYLİN AKTAŞ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HITA 522 MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. EYLİN AKTAŞ ebabacan@pau.edu.tr TUR A0303 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Markanın oluşumu ve gelişiminde iletişimin önemi ve işlevini kuramsal ve uygulama yönleriyle tartışmak
İçerik Marka ve markalaşma, marka kimliği ve marka imajı, marka denkliği, marka farkındalığı, marka bilinirliği, marka çağrışımları, marka değeri, marka sadakati, marka kişiliği, marka yönetimi, marka yapılandırma, marka konumlandırma, marka iletişim stratejileri, marka ve bütünleşik iletişim.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Giriş
2 Marka ve Markalaşma
3 Marka Denkliği
4 Marka Farkındalığı
5 Marka Sadakati
6 Marka Çağrışımları
7 Marka Kişiliği
8 Marka İmajı
9 Kurumsal Marka
10 Makale Hazırlığı
11 Makale Hazırlığı
12 Makale Hazırlığı
13 Makale Hazırlığı
14 Makale Hazırlığı
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları