Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HITA 517PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR 3 + 01. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bütünleşik pazarlama iletişimi faaliyetleri ve süreçleri hakkında temel bilgilerin kazandırılması ve bu bağlamda gelişen yeni yaklaşımların ele alınması.
Ders İçeriği İletişim kavramı ve süreci, pazarlama iletişim kavramı, bütünleşik pazarlama iletişimi, pazarlama iletişiminde yeni yaklaşımlar.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1İletişim kavramını ve sürecini açıklayabilir.
2Pazarlama iletişimi kavramının önemini ve içeriğini açıklayabilir.
3Pazarlama iletişimindeki uygulamaları yorumlar.
4Pazarlama iletişimindeki yeni yaklaşımları yorumlar.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001               
ÖK 002               
ÖK 003               
ÖK 004               
Ara Toplam               
Katkı000000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12424
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12828
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)31545
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2022-2023 Bahar1NEVİN KORTUNAY


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HITA 517 PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE YENİ YAKLAŞIMLAR 3 + 0 1 Türkçe 2022-2023 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi NEVİN KORTUNAY nkortunay@pau.edu.tr TUR A0408 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Bütünleşik pazarlama iletişimi faaliyetleri ve süreçleri hakkında temel bilgilerin kazandırılması ve bu bağlamda gelişen yeni yaklaşımların ele alınması.
İçerik İletişim kavramı ve süreci, pazarlama iletişim kavramı, bütünleşik pazarlama iletişimi, pazarlama iletişiminde yeni yaklaşımlar.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Ders ile ilgili genel bilgilendirmenin yapılması
2 Bütünleşik pazarlama iletişimi
3 Bütünleşik pazarlama iletişimi
4 Sürdürülebilir pazarlama
5 Sürdürülebilir pazarlama konusunda bir akademik çalışmanın incelenmesi
6 ilişkisel pazarlama
7 içsel pazarlama
8 deneyimsel pazarlama
9 elektronik ağızdan ağıza pazarlama
10 sosyal medya pazarlaması ve sosyal medyanın pazarlama iletişimine etkisi
11 sosyal müşteri ilişkileri yönetimi
12 makale inceleme
13 öğrencilerin sunumları
14 öğrencilerin sunumları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları