Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HITA 513KURUMSAL İLETİŞİM VE İTİBAR YÖNETİMİ 3 + 01. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Kurum kimliği, kurum kültürü, kurum imajı ve kurumsal itibar arasındaki ilişkilerin, kurumsal itibar ve bileşenlerinin, kurumsal iletişimin bu süreçte oynadığı rolün ve kurumsal iletişim yöntem ve tekniklerinin tartışılması
Ders İçeriği Kurum kimliği ve öğeleri, kurum kültürü, kurum imajı, kurumsal itibar, kurumsal itibarın bileşenleri, kurumsal sosyal sorumluluk, kurumsal iletişim yöntem ve teknikleri vb.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Kurum kimliği ve öğelerini açıklayabilir.
2Kurum kimliği, kurum kültürü, kurum imajı ve kurumsal itibar arasındaki ilişkileri açıklayabilir.
3Kurumsal itibar kavramını ve bileşenlerini açıklayabilir.
4Kurumsal iletişim stratejilerini, yöntem ve tekniklerini açıklayabilir ve uygulayabilir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001               
ÖK 002               
ÖK 003               
ÖK 004               
Ara Toplam               
Katkı000000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12424
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12828
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)31545
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1EYLİN AKTAŞ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HITA 513 KURUMSAL İLETİŞİM VE İTİBAR YÖNETİMİ 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. EYLİN AKTAŞ ebabacan@pau.edu.tr TUR A0408 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Kurum kimliği, kurum kültürü, kurum imajı ve kurumsal itibar arasındaki ilişkilerin, kurumsal itibar ve bileşenlerinin, kurumsal iletişimin bu süreçte oynadığı rolün ve kurumsal iletişim yöntem ve tekniklerinin tartışılması
İçerik Kurum kimliği ve öğeleri, kurum kültürü, kurum imajı, kurumsal itibar, kurumsal itibarın bileşenleri, kurumsal sosyal sorumluluk, kurumsal iletişim yöntem ve teknikleri vb.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Giriş
2 Kurumsal İletişim
3 Kurum Kimliği
4 Kurum Kültürü
5 Kurum Kimliği-Kurum Kültürü-Kurum İmajı-Kurumsal İtibar
6 Kurum İmajı
7 Kurumsal İtibar
8 Kurumsal Marka
9 Kurumsal Paydaş Yönetimi
10 Kurumsal Reklamcılık ve Kurum İmajı/Kurumsal İtibar
11 Dijital İletişim ve Kurum İmajı/Kurumsal İtibar
12 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Kurum İmajı/Kurumsal İtibar
13 Kriz İletişimi ve Kurum İmajı/Kurumsal İtibar
14 Dijital Aktivizm ve Kurum İmajı/Kurumsal İtibar
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları