1 | 20. yüzyıl. İngiltere’sine tarihsel, sosyal, kültürel bakış açısı oluşturma. |
2 | 20. yüzyıl edebiyat akımlarını anlayabilme, yorumlayabilme. |
3 | 20. yüzyıl oyunlarında içerik ve anlam bütünlüğünü kavrayabilme. |
4 | Okunan metinleri kuramsal bağlamda inceleyebilme. |
5 | Eserlerin, alt metinlerini çözümleyerek diğer metinlerle ilişkilendirmek. |
6 | İncelenen eserlere eleştirel bakış açısı geliştirmek. |
7 | Dönem özelliklerinin yazın türleri üzerindeki etkisini kavrayabilme. |
8 | Dönem oyunlarını önceki dönemlerle kıyaslayabilme ve neden-sonuç ilişkisi kurabilme. |
9 | Karakter çözümlemesi yapabilme. |
10 | Yazınsal metin türleri arasındaki bağlantıları kurarak eleştirel bakış açısı geliştirmek |
11 | Kuramsal bağlamda analiz ettiği metinlerle ilgili bilgi ve düşüncelerini yazılı olarak ifade edebilme. |