Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 406SOSYAL KAMPANYALAR3 + 08. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Sosyal amaç ile bağlantılı olarak davranış değişikliğinin gerçekleştirilmesine yönelik olarak sosyal pazarlama kampanyalarının gerçekleştirilmesi ile ilgili teknik ve beceriler hakkında bilgilendirmeyi amaçlar.
Ders İçeriği Sosyal kampanyalara giriş, sosyal kampanyaların tanımı, kapsamı, sosyal kampanyalarla bağlantılı kavramlar, sosyal pazarlama karması, sosyal pazarlama alanı, sosyal pazarlama teorileri ve modelleri, sosyal kampanyaların planlanması, geliştirilmesi, sosyal kampanya iletişimi, değerlendirilmesi.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Sosyal kampanya kavramıyla ilgili temel özellikleri yorumlar
2Bir sosyal kampanya örneğini çözümler
3Bir sosyal kampanyayı tasarlar

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001335 53  4      
ÖK 002335 53  4      
ÖK 003335 53  4      
Ara Toplam9915 159  12      
Katkı335053004000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13452
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11313
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12323
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar1NEVİN KORTUNAY
Detay 2022-2023 Bahar1NEVİN KORTUNAY
Detay 2021-2022 Bahar1NEVİN KORTUNAY
Detay 2017-2018 Bahar1NEVİN KORTUNAY


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 406 SOSYAL KAMPANYALAR 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi NEVİN KORTUNAY nkortunay@pau.edu.tr TUR A0406 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Sosyal amaç ile bağlantılı olarak davranış değişikliğinin gerçekleştirilmesine yönelik olarak sosyal pazarlama kampanyalarının gerçekleştirilmesi ile ilgili teknik ve beceriler hakkında bilgilendirmeyi amaçlar.
İçerik Sosyal kampanyalara giriş, sosyal kampanyaların tanımı, kapsamı, sosyal kampanyalarla bağlantılı kavramlar, sosyal pazarlama karması, sosyal pazarlama alanı, sosyal pazarlama teorileri ve modelleri, sosyal kampanyaların planlanması, geliştirilmesi, sosyal kampanya iletişimi, değerlendirilmesi.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 sosyal pazarlama kavramı
2 sosyal pazarlama gelişimi ve önemi
3 sosyal pazarlama sistemi
4 sosyal pazarlamaya stratejik bir yaklaşım
5 sosyal pazarlamaya stratejik bir yaklaşım
6 sosyal pazarlama karması
7 sosyal pazarlama karması
8 ara sınav
9 örnek olay inceleme
10 örnek olay inceleme
11 örnek olay inceleme
12 proje sunumları
13 proje sunumları
14 proje sunumları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları