Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 411HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI VE ÖRNEK OLAY ANALİZİ3 + 07. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu dersin amacı, öğrencilere teorik ve pratik açıdan bir halkla ilişkiler kampanyasının nasıl hazırlanacağını öğretmektir. Bu derste, halkla ilişkiler kampanya planlama modeli, amaçlar, stratejiler ve hedef kitleler, medya, teknikler, bütçe değerlendirme temel alınmaktadır.
Ders İçeriği Sorunun Belirlenmesi Ve Durum Analizi, Mesaj, Medya Ve Etkinlik Stratejilerinin Belirlenmesi, Uygulama Planlarının Hazırlanması, Ölçümleme/Değerlendirmenin Hazırlanması, Stratejik Halkla İlişkiler Kapsamında Bulunan Uygulamalara Yönelik Örnek Olay Çözümlemelerinin Yapılması
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Halkla ilişkiler projelerini eleştirel olarak değerlendirirler
2Bir halkla ilişkiler projesini yürütmeyi öğrenirler
3Bir halkla ilişkiler projesi tasarlamayı öğrenirler
4Halkla ilişkilerde takım çalışması becerisi kazanırlar

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001454 455342 22  
ÖK 002454 455342 22  
ÖK 003454 455342 22  
ÖK 004454 455342 22  
Ara Toplam162016 16202012168 88  
Katkı454045534202200

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13452
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11313
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12323
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2018-2019 Güz1NEVİN KORTUNAY


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 411 HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI VE ÖRNEK OLAY ANALİZİ 3 + 0 1 Türkçe 2018-2019 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi NEVİN KORTUNAY nkortunay@pau.edu.tr İİBF BB108 Dersin Devam Yüzdesi : %60
Amaç Bu dersin amacı, öğrencilere teorik ve pratik açıdan bir halkla ilişkiler kampanyasının nasıl hazırlanacağını öğretmektir. Bu derste, halkla ilişkiler kampanya planlama modeli, amaçlar, stratejiler ve hedef kitleler, medya, teknikler, bütçe değerlendirme temel alınmaktadır.
İçerik Sorunun Belirlenmesi Ve Durum Analizi, Mesaj, Medya Ve Etkinlik Stratejilerinin Belirlenmesi, Uygulama Planlarının Hazırlanması, Ölçümleme/Değerlendirmenin Hazırlanması, Stratejik Halkla İlişkiler Kapsamında Bulunan Uygulamalara Yönelik Örnek Olay Çözümlemelerinin Yapılması
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Ders ile ilgili genel bilgi verilmesi
2 Halkla ilişkiler kampanya süreci
3 Halkla ilişkiler kampanya süreci
4 Örnek kampanya analizi
5 Örnek kampanya analizi
6 Örnek kampanya analizi
7 Örnek kampanya analizi
8 Ara sınav
9 Halkla ilişkilerde örnek olay analizi
10 Halkla ilişkilerde örnek olay analizi
11 Örnek olay analizi uygulaması
12 Örnek olay analizi uygulaması
13 Örnek olay analizi uygulaması
14 Örnek olay analizi uygulaması
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı40Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
Ödev20Ödev
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları