Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 306REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZİ3 + 06. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Reklam kampanya sürecini analiz edebilme ve tasarlayabilme becerilerini artırmak
Ders İçeriği Reklam Kampanya Süreci: (Briefe yönelik temel noktalar ve Durum analizi, Durum Analizi-İletişim Sorunu, Yaratıcı Stratejinin geliştirilmesi, Yaratıcı Uygulamalar, Medya Planlanması, Uygulama ve Değerlendirme, örnek reklam kampanyalarının analizi.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Reklam kampanya sürecini tasarlayabilir
2Reklam kampanyası hazırlayabilir
3Örnek reklam kampanyalarını analiz edebilir ve değerlendirebilir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 0014 4 5   3 5    
ÖK 0024 4 5   3 5    
ÖK 0034 3 5   3 5    
Ara Toplam12 11 15   9 15    
Katkı404050003050000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13452
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11313
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12323
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2022-2023 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2021-2022 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2020-2021 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2019-2020 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2018-2019 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2017-2018 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2016-2017 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2015-2016 Bahar1YASEMİN BOZKURT


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 306 REKLAM KAMPANYALARI VE ANALİZİ 3 + 0 1 Türkçe 2022-2023 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Doç. Dr. YASEMİN BOZKURT ybozkurt@pau.edu.tr TUR A0404 TUR A0407 Dersin Devam Yüzdesi : %60
Amaç Reklam kampanya sürecini analiz edebilme ve tasarlayabilme becerilerini artırmak
İçerik Reklam Kampanya Süreci: (Briefe yönelik temel noktalar ve Durum analizi, Durum Analizi-İletişim Sorunu, Yaratıcı Stratejinin geliştirilmesi, Yaratıcı Uygulamalar, Medya Planlanması, Uygulama ve Değerlendirme, örnek reklam kampanyalarının analizi.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 dersin içeriği, kapsamı ve işleniş biçimiyle ilgili bilgi verilir
2 reklam kampanya aşamaları açıklanır ve örneklerle ele alınır
3 reklam kampanya aşamaları açıklanır ve örneklerle ele alınır yapılacak dönem sonu proje önerileri belirlenir
4 reklam kampanya aşamaları açıklanır ve örneklerle ele alınır yapılacak dönem sonu proje önerileri netleştirilir
5 reklam kampanya aşamaları açıklanır ve örneklerle ele alınır yapılacak dönem sonu projeler öğrenciler tarafından planlanır
6 reklam kampanya aşamaları açıklanır ve örneklerle ele alınır yapılacak dönem sonu projeler öğrenciler tarafından planlanır
7 reklam kampanya aşamaları açıklanır ve örneklerle ele alınır yapılacak dönem sonu projeler öğrenciler tarafından planlanır
8 reklam kampanya aşamaları açıklanır ve örneklerle ele alınır yapılacak dönem sonu projeler öğrenciler tarafından planlanır
9 ara sınav
10 reklam kampanya aşamaları açıklanır ve örneklerle ele alınır yapılacak dönem sonu projeler öğrenciler tarafından planlanır
11 çeşitli reklam projeleri analiz edilir
12 çeşitli reklam projeleri analiz edilir
13 öğrenciler tarafından hazırlanan proje teslimi ve sunumlar gerçekleştirilir
14 öğrenciler tarafından hazırlanan proje teslimi ve sunumlar gerçekleştirilir
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları