Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 304TV REKLAMCILIĞI3 + 06. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bir reklam ortamı olarak televizyonun önemine ve televizyon reklamı yapım sürecine ilişkin farkındalık ve bilgi düzeyini artırmak
Ders İçeriği Önemli mecralardan biri olan televizyonu anlamayı ve kullanmayı öğretme amacıyla, Reklam Aracı Olarak Televizyon, Televizyon Reklamcılığı ve Yaratıcılık, Yaratıcılık, Reklamda yaratıcılık, Televizyon Reklamcılığında Yaratıcı Strateji süreci, Brief, Araştırma, Ürün ya da hizmet, Hedef tüketiciler, Rakip analizi, Düşünce, Yapım tarzı, Yapım formatı, Yapım tekniği; TV Reklam Filmi Yapımı: Senaryo, Storyboard, Bütçe, Yapım aşaması, Prezantasyon, TV Mecra Uygulama
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Televizyonun bir reklam ortamı olarak önemini açıklayabilir
2Televizyon reklam filmi yapım sürecini tasarlayabilir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 0014 4 5     53   
ÖK 0024 4 5     53   
Ara Toplam8 8 10     106   
Katkı404050000053000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13452
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11313
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12323
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları