Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 309İNTERNET REKLAMCILIĞI3 + 05. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı İnternet reklamcılığına ilişkin bilgi düzeyini yükseltmek
Ders İçeriği İnternet reklamcılığı kavramı, internetin gelişim süreci, iletişim açısından önemi, reklam ve medya planlama açısından önemi, internet reklam türleri,e-mail reklamcılığı ve web 2.0 reklamcılığı,e-PR, e-ticaret reklam, arama motoru reklamcılığı, google adwords, mobil reklamcılık, sosyal medya reklamcılığı, blog, video reklamcılığı, oyun reklamcılığı, internet reklam ücretleri, internet reklamcılığında dikkat edilecek noktalar
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1İnternetin reklamcılık bakımından önemini kavrayabilir
2İnternet ortamında yer alan farklı reklam türlerini açıklayabilir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 0015 3 3     4  5 
ÖK 0025 3 4     4  5 
Ara Toplam10 6 7     8  10 
Katkı503040000040050

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13339
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12424
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12525
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1YASEMİN BOZKURT


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 309 İNTERNET REKLAMCILIĞI 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Doç. Dr. YASEMİN BOZKURT ybozkurt@pau.edu.tr TUR A0407 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç İnternet reklamcılığına ilişkin bilgi düzeyini yükseltmek
İçerik İnternet reklamcılığı kavramı, internetin gelişim süreci, iletişim açısından önemi, reklam ve medya planlama açısından önemi, internet reklam türleri,e-mail reklamcılığı ve web 2.0 reklamcılığı,e-PR, e-ticaret reklam, arama motoru reklamcılığı, google adwords, mobil reklamcılık, sosyal medya reklamcılığı, blog, video reklamcılığı, oyun reklamcılığı, internet reklam ücretleri, internet reklamcılığında dikkat edilecek noktalar
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 İnternet reklamcılığı ve internette pazarlama ile ilgili genel konuşma
2 Internet reklamcılığı nedir? İnternet pazarlama kavramı, internet reklamcılığının yeri.
3 Internet reklamcılığı nedir? İnternet pazarlama kavramı, internet reklamcılığının yeri.
4 Web site değerini arttırma, web site pazarlama, reklamcılığı, web kullanılabilirliliği.
5 İnternet reklam çeşitleri.
6 İnternet reklam çeşitleri.
7 İnternet reklamcılığında kullanılan terimleri
8 ara sınav
9 İnternet reklam maliyet hesaplama çeşitleri internet reklam ödeme çeşitleri.
10 sosyal ağ reklamclığı
11 reklam bantları reklamcılığı
12 İnternet reklam kampanyası
13 İnternet reklam kampanyası
14 geleceğin reklamcılığı
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları