Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 401REKLAM KAMPANYA TASARIMI3 + 37. Yarıyıl10

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Bu dersin amacı; bir markanın iletişim sorununu çözebilmek amacıyla iletişim hedefleri ortaya koymak, bu hedeflere ulaşmayı sağlayacak reklam fikrini bulmak, belirlenen medya araçlarında bu fikri uygulamak, hedeflere ulaşılıp ulaşılmadığını ölçmektir
Ders İçeriği Bir reklam kampanyasının tasarlanma sürecini kapsamaktadır. Öğrenci grupları bir ajans olarak reklam kampanyası hazırlamaktadır
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Markanın iletişim sorununu açıklayabilir
2Marka için iletişim hedefleri belirler
3Hedef kitleleri belirler
4Reklam fikri geliştirir
5Uygun medya araçlarına karar verir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 0014 3 5 233 532  
ÖK 0024 3 5 233 532  
ÖK 0034 3 5  33 5    
ÖK 0044 3 5  33 532  
ÖK 0054 3 5  33 53   
Ara Toplam20 15 25 41515 25126  
Katkı403050133052100

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14684
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)1310130
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12020
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12626
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






260

10
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1YASEMİN BOZKURT
Detay 2023-2024 Güz2YASEMİN BOZKURT


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 401 REKLAM KAMPANYA TASARIMI 3 + 3 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Doç. Dr. YASEMİN BOZKURT ybozkurt@pau.edu.tr TUR A0404 Dersin Devam Yüzdesi : %60
Amaç Bu dersin amacı; bir markanın iletişim sorununu çözebilmek amacıyla iletişim hedefleri ortaya koymak, bu hedeflere ulaşmayı sağlayacak reklam fikrini bulmak, belirlenen medya araçlarında bu fikri uygulamak, hedeflere ulaşılıp ulaşılmadığını ölçmektir
İçerik Bir reklam kampanyasının tasarlanma sürecini kapsamaktadır. Öğrenci grupları bir ajans olarak reklam kampanyası hazırlamaktadır
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Proje
2 Proje
3 Proje
4 Proje
5 Proje
6 Proje
7 Proje
8 Proje sunumu
9 Proje
10 Proje
11 Proje
12 Proje
13 Proje
14 Proje sunumh
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları