Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 302KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ3 + 06. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Kurumsal iletişim süreci ve işlevlerine ilişkin bilgi düzeyini artırmak
Ders İçeriği Kurumsal İmaj ve Kurumsal Kimlik, Kurumsal Kimlik- Kurumsal Kültür, Vizyon ve değerler ile Kimlik İlişkisi, Kurumsal Kimlik Planlaması, Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler Farklılığı, Kurumsal İletişim Süreci, Kurumsal iletişim yönetimi ve modelleri, Kurumsal İletişimde Bütünlük, Kurumsal İletişim Araçları, Kurumsal Reklamcılık, Yönetimde İletişim ve Kurumsal Davranış, Kurum İçi İletişim- Kurumsal Aidiyet, Kurumsal Markalama, Kurumsal Marka Yönetimi .
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Kurumsal iletişimin önemini açıklayabilir
2Kurumsallaşma süreci ve iletişim ilişkisini analiz edebilir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001445   553  33  
ÖK 002445   552  33  
Ara Toplam8810   10105  66  
Katkı445000553003300

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13339
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12323
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12626
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar2SEHER ARGUN
Detay 2022-2023 Bahar1EYLİN AKTAŞ
Detay 2021-2022 Bahar1EYLİN AKTAŞ
Detay 2020-2021 Bahar1EYLİN AKTAŞ
Detay 2019-2020 Bahar1EYLİN AKTAŞ
Detay 2018-2019 Bahar1EYLİN AKTAŞ
Detay 2017-2018 Bahar1EYLİN AKTAŞ
Detay 2016-2017 Bahar1EYLİN AKTAŞ
Detay 2015-2016 Bahar1YASEMİN BOZKURT


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 302 KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ 3 + 0 2 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Doç. Dr. SEHER ARGUN ceylans@pau.edu.tr TUR A0407 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Kurumsal iletişim süreci ve işlevlerine ilişkin bilgi düzeyini artırmak
İçerik Kurumsal İmaj ve Kurumsal Kimlik, Kurumsal Kimlik- Kurumsal Kültür, Vizyon ve değerler ile Kimlik İlişkisi, Kurumsal Kimlik Planlaması, Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler Farklılığı, Kurumsal İletişim Süreci, Kurumsal iletişim yönetimi ve modelleri, Kurumsal İletişimde Bütünlük, Kurumsal İletişim Araçları, Kurumsal Reklamcılık, Yönetimde İletişim ve Kurumsal Davranış, Kurum İçi İletişim- Kurumsal Aidiyet, Kurumsal Markalama, Kurumsal Marka Yönetimi .
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Giriş
2 Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler
3 Kurumsal İletişimin İşlevleri
4 Kurumsal Marka I
5 Kurumsal Marka II
6 Kurum İmajı
7 Kurum Kimliği I
8 Kurum Kimliği II
9 Kurumsal Tasarım
10 Görsel Kimlik
11 Kurum Kültürü
12 Kurumsal Sosyal Sorumluluk
13 Kurumsal İtibar
14 Değerlendirme
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları