Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 329REKLAMCILIKTA ÖRNEK UYGULAMALAR2 + 25. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu ders kapsamında farklı açılardan reklam sorunu, reklam hedefi ve hedef kitlenin tespit edilerek reklam vaadinin belirlenmesi ve içeriğin tasarımlanması sürecinde reklam modelleri ve stratejilerinin nasıl kullanılacağı konusunda teorik bilgiler ve örnek reklam çalışmalarından yola çıkarak yaratıcı reklam uygulamalarının temel bilgilerinin uygulamaya dayalı olarak kazandırılması amaçlanmaktadır.
Ders İçeriği bu dersin içeriği, reklamda yaratıcılık dersiyle paralel olarak işlenecektir. derste reklamda yaratıcılık dersinde ele alınan reklam modelleri ve stratejileriyle örtüşen örnek çalışmalar analiz edilerek, bu model ve stratejilerin reklam sorunu, reklam hedefi, hedef kitlenin belirlenmesinde ve yaratıcı süreçte nasıl kullanıldığı üzerine çeşitli uygulamalar yapılacaktır.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14456
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12525
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12525
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)12424
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları