Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 228DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ2 + 14. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Dijital pazarlama unsurlarının önemi hakkında bilinç oluşturmak, bu unsurların etkin kullanımı ve işletmelerin bu mecralarda varolma sürekliliğini sağlama için gerekli uygulamalar hakkında bilgi sahibi olmasını sağlamak.
Ders İçeriği Dijital pazarlama ve dijital pazarlama stratejisine giriş, çevrimiçi pazar analizi:mikro çevre,makro çevre; dijital pazarlama stratejisi, dijital medya ve teknolojinin pazarlama karması üzerinde etkisi, dijital platformları kullanarak ilişkisel pazarlama,çevrimiçi müşteri deneyimi sağlama,dijital medya için kampanya planlaması, pazarlama iletişiminde dijital medya kanalları kullanma, dijital kanal performansını değerlendirme ve geliştirme
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Dijital pazarlamanın önemini kavrama ve uygulanan stratejiler hakkında bilgi sahibi olma
2Dijital iş dünyasını tüketici ve işletmeler açısından değerlendirebilme
3Takım oluşturarak vaka incelemesi yapabilme yeteneğini geliştirme

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001               
ÖK 002               
ÖK 003               
Ara Toplam               
Katkı000000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12323
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12323
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar1EMEL SARITAŞ
Detay 2022-2023 Bahar1EMEL SARITAŞ
Detay 2021-2022 Bahar1EMEL SARITAŞ
Detay 2019-2020 Bahar1EMEL SARITAŞ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 228 DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ 2 + 1 1 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. EMEL SARITAŞ emels@pau.edu.tr TUR A0406 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Dijital pazarlama unsurlarının önemi hakkında bilinç oluşturmak, bu unsurların etkin kullanımı ve işletmelerin bu mecralarda varolma sürekliliğini sağlama için gerekli uygulamalar hakkında bilgi sahibi olmasını sağlamak.
İçerik Dijital pazarlama ve dijital pazarlama stratejisine giriş, çevrimiçi pazar analizi:mikro çevre,makro çevre; dijital pazarlama stratejisi, dijital medya ve teknolojinin pazarlama karması üzerinde etkisi, dijital platformları kullanarak ilişkisel pazarlama,çevrimiçi müşteri deneyimi sağlama,dijital medya için kampanya planlaması, pazarlama iletişiminde dijital medya kanalları kullanma, dijital kanal performansını değerlendirme ve geliştirme
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Dijital pazarlamaya giriş
2 Dijital pazarda 4 p
3 Çevrimiçi Pazaryeri Analizi: Mikro Çevre
4 İnternette Makro Çevre
5 web sitesi içeriği- Ücretli arama, E-posta pazarlaması
6 Arama Motoru Optimizasyonu
7 Görüntülü reklam
8 Sosyal medya
9 İçerik stratejisi
10 Pazarlama iletişiminde dijital medya kullanımı
11 MİY ve müşteriyi elde tutma
12 çevrim içi müşteri deneyimi sağlama
13 Uygulama Örnekleri
14 Uygulama Örnekleri
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları