Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 223YENİ PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI3 + 03. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Çevrede meydana gelen değişimlerin sürekli izlenmesi sonucunda, gerekli aksiyonların ele alınması ve çağın gereklerine uygun güncel paradigmaların takibi, işletmeler açısından önemli bir rekabet avantajı taşımaktadır. Ders, öğrencilerin iş yaşamlarında uygulayabilecekleri en güncel pazarlama yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamaktadır.
Ders İçeriği Sosyal Pazarlama, Deneyimsel Pazarlama, Duyusal Pazarlama, Pazarlama Estetiği, Veri tabanlı Pazarlama, Mobil Pazarlama, Etkinlik Pazarlaması, Retro Pazarlama, Real Time Marketing Postmodern Pazarlama, Internette Pazarlama
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Öğrenciler, pazarda meydana gelen değişimler neticesinde oluşan yeni pazarlama kavram ve tekniklerini öğrenirler
2 İşletmenin pazarlamasını yaptığı mal ve hizmete olan talebi göz önünde bulundurarak kullanabilecekleri farklı güncel pazarlama tekniklerini kavrarlar.
3Markalaşma Sürecinde Yeni Pazarlama Tekniklerinden Yararlanabilirler

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12323
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12323
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1NEVİN KORTUNAY


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 223 YENİ PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi NEVİN KORTUNAY nkortunay@pau.edu.tr TUR A0406 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Çevrede meydana gelen değişimlerin sürekli izlenmesi sonucunda, gerekli aksiyonların ele alınması ve çağın gereklerine uygun güncel paradigmaların takibi, işletmeler açısından önemli bir rekabet avantajı taşımaktadır. Ders, öğrencilerin iş yaşamlarında uygulayabilecekleri en güncel pazarlama yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamaktadır.
İçerik Sosyal Pazarlama, Deneyimsel Pazarlama, Duyusal Pazarlama, Pazarlama Estetiği, Veri tabanlı Pazarlama, Mobil Pazarlama, Etkinlik Pazarlaması, Retro Pazarlama, Real Time Marketing Postmodern Pazarlama, Internette Pazarlama
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 temel pazarlama bilgileri
2 modern pazarlama yaklaşımı
3 deneyimsel pazarlama
4 nöro pazarlama
5 çok katmanlı pazarlama
6 pazarlama 4.0
7 niş pazarlama
8 sürdürülebilir pazarlama
9 dijital pazarlama
10 elektronik ağızdan ağıza pazarlama
11 mobil pazarlama
12 doğal reklamcılık
13 sosyal medya pazarlaması
14 müşteri şikayetleri yönetimi
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları