Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 226REKLAM YÖNETİMİ2 + 14. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Bu ders kapsamında reklamın yaratılma sürecinde reklamverenden brief alma, brief doğrultusunda gerekli araştırmaları yaparak veri toplama ve bu veriler doğrultusunda yaratıcı reklam çalışmalarını planlayıp uygulamaya dökme gibi reklam kampanyasındaki tüm süreçlerin teorik ve uygulamalı olarak öğretilmesi amaçlanır.
Ders İçeriği reklam kampanya üretim sürecinin aşamaları, reklamverenden brief alma, bu briefe bağlı olarak gerekli araştırma sürecini planlayıp yürütme, veriler doğrultusunda yaratıcı süreci planlayıp uygulamaya yönelik teorik bilgiler örnekler üzerinden aktarılır.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1öğrenci reklam kampanya sürecini öğrenir
2reklamverenden brief almayı ve bu briefi nasıl kullanılacağını öğrenir
3yaratıcı süreci planlar ve uygular
4gerekli bilgilere ulaşmak için araştırma süreci planlar ve uygular

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 001   45     52   
ÖK 002   45     52   
ÖK 003   45     52   
ÖK 004   45     52   
Ara Toplam   1620     208   
Katkı000450000052000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13339
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12424
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12525
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar2YASEMİN BOZKURT
Detay 2022-2023 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2021-2022 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2020-2021 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2019-2020 Bahar1YASEMİN BOZKURT
Detay 2018-2019 Bahar1YASEMİN BOZKURT


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 226 REKLAM YÖNETİMİ 2 + 1 2 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Doç. Dr. YASEMİN BOZKURT ybozkurt@pau.edu.tr TUR A0407 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Bu ders kapsamında reklamın yaratılma sürecinde reklamverenden brief alma, brief doğrultusunda gerekli araştırmaları yaparak veri toplama ve bu veriler doğrultusunda yaratıcı reklam çalışmalarını planlayıp uygulamaya dökme gibi reklam kampanyasındaki tüm süreçlerin teorik ve uygulamalı olarak öğretilmesi amaçlanır.
İçerik reklam kampanya üretim sürecinin aşamaları, reklamverenden brief alma, bu briefe bağlı olarak gerekli araştırma sürecini planlayıp yürütme, veriler doğrultusunda yaratıcı süreci planlayıp uygulamaya yönelik teorik bilgiler örnekler üzerinden aktarılır.
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları