Hafta | Konular |
1 |
Basit bir cümleyi telaffuz etme / Ritmik gruplar / (Fonetikte, ritmik bir grubu tellaffuz etme: örnek: Je m'appelle Arthur / Kendini tanıtma
|
2 |
-ER 'le biten birinci grup fiillerin şimdiki zaman telaffuzu-Kelimelerin sonuna gelen (e) 'nin telaffuzu; kelimenin sonuna gelen (é) nin telaffuzu ; Kelimelerin sonuna gelen sessiz harflerin telaffuz edilmemesi.
|
3 |
Soru sorarken inen ve çıkan tonlama; (e) Harflerinin düşmesi (j'-n'-c'-d') ; (z) ve (n) harflerinde ulama telaffuzu; Sayıları dinleyip telaffuz etme.
|
4 |
[i] ve [y] / [y] ve [u] sesleri; Nazal sesli harfler / [f] - [v] sesleri / [b] - [v] sesleri; Basit bir diyaloğu dinleme ve boşluğunu doldurma.
|
5 |
Sessiz harfler zinciri / Basit cümleleri dinleme ve yazma.
|
6 |
Sesli harfler zinciri / Kelimeler dinleme ve onları tabloda dizme.
|
7 |
Telaffuz edilen (e) / Telaffuz edimeyen (e) ; Hangi (e) ler telaffuz edilir, hangileri telaffuz edilmez?
|
8 |
Kelimeleri dinleme ve tekrar etme ; Benzer kelimeleri bulma ; Farklı kelimeleri bulma.
|
9 |
Örnek cümlelerde kelimeleri yerleştirme ; Tabloları inceleme.
|
10 |
"En" zamirinde zorunlu ulama / "En" + sesli harfle olumlu / olumsuz cümleler yazma, ve yüksek sesle okuma,
|
11 |
"Plus" Zarfını telaffuz etme
|
12 |
Nazal kelimeler : Örnek: dans, mon,intelligent.....
|
13 |
Subjonctif (Dilek-istek kipi) telaffuz etme; Düzensiz yapısı.
|
14 |
Diyalogları okuma ve cevapları kontrol etmek için tekrar dinleme.
|