Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
SBY 541İLERİ SPOR PAZARLAMASI3 + 03. Yarıyıl3,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu dersin amacı, spor pazarlaması ile ilgili konuları ileri düzeyde analiz ederek yeni öneriler üretebilme yetilerini geliştirmektir.
Ders İçeriği Spor pazarlaması teoriler ve yaklaşımlar, spor pazarlaması ile ilgili yeni gelişmeler, spor pazarlaması ile ilgili araştırma makaleleri, ulusal ve uluslar arası spor örgütleri, spor ürünü ve özellikleri, spor pazarlaması bileşenleri, spor tüketicisi ve karar verme süreçleri, spor örgütlerinde pazarlama yöntemleri, spor örgütlerinde veri tabanları ve sponsorluk.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Spor örgütlerindeki veri tabanlarını ve pazarlama yöntemlerini inceler.
2Sporda sponsorluk çalışmaları yapma bilgi ve becerisini edinir.
3Spor pazarlaması ile ilgili teorileri ve yaklaşımları değerlendirir.
4spor pazarlaması ile ilgili yeni gelişmeleri kurumuna uygulamaya istekli olur.
5spor pazarlaması ile ilgili araştırma makalelerini takip eder.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13
ÖK 001      5  5   
ÖK 002           5 
ÖK 003             
ÖK 004             
ÖK 005        5    
Ara Toplam      5 55 5 
Katkı0000001011010

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)10220
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)166
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11010
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)11313
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






91

3,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları