Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
SBY 531SPORDA SOSYAL PAZARLAMA3 + 03. Yarıyıl3,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu ders öğrencilerin sosyal pazarlamayı kavramalarını, sporun yaygınlaştırılmasında sosyal pazarlama sürecinden nasıl yararlanılacağını anlamalarını, spora yönelik soysal kampanyalarla ilgili bilgi edinmelerini içerir.
Ders İçeriği Sosyal pazarlama kavramı, tanımı ve amacı, sosyal pazarlama karması; ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma, ortaklık, yasalar, sosyal pazarlama kampanyalarında süreç.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Sosyal pazarlama, yeşil pazarlama, çevreci tüketicilik gibi kavramları bilir
2Sosyal pazarlamanın sporun yaygınlaştırılmasındaki önemini bilir
3Spor pazarlaması çalışmalarında sosyal pazarlama ilkelerini uygular
4Makro ve mikro çevredeki pazarlama faaliyetlerini sosyal pazarlama açısından değerlendirir
5Soysal pazarlama ile ilgili gelişmeleri takip eder
6Sosyal pazarlamanın tüketiciler açısından öneminin bilincinde olarak hareket etmeye isteklidir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13
ÖK 001             
ÖK 002 5 5         
ÖK 003          4  
ÖK 004     5       
ÖK 005      4      
ÖK 0064            
Ara Toplam45 5 54   4  
Katkı1101011000100

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)10220
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)166
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11010
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)11313
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






91

3,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları