Hafta | Konular |
1 |
Ders içeriği ve değerlendirme hakkında bilgilendirme
Öğrencinin ders performansına hareket eğitiminin etkisi
|
2 |
Temel hareket becerilerini (yürüme, koşma, sıçrama, adım at-sek, hoplama, galop, kayma adımı, atlamalı koşu) uygulayabilme ve uygulatabilme.
|
3 |
Temel hareket becerilerini (yürüme, koşma, sıçrama, adım at-sek, hoplama, galop, kayma adımı atlamalı koşu) uygulayabilme ve uygulatabilme.
|
4 |
Yer değiştirme, dengeleme(eğilme, esnetme, bükülme, çekme, döndürme, sallama,çevirme,konma/durma,itme,denge) ve nesne kontrolü gerektiren hareketler.
|
5 |
Yer değiştirme, dengeleme ve nesne kontrolü gerektiren hareketler.
|
6 |
Nesne kontrolü gerektiren(atma/fırlatma, yakalama, yuvarlama, topa ayakla vurma, durdurma) ve birleştirilmiş hareketleri öğrenme ve öğretebilme. Bireyin nesnelerle ilişki kurmasını sağlama.
|
7 |
Nesne kontrolü gerektiren(atma/fırlatma, yakalama, yuvarlama, topa ayakla vurma, durdurma) ve birleştirilmiş hareketleri öğrenme ve öğretebilme. Bireyin nesnelerle ilişki kurmasını sağlama.
|
8 |
Ara sınav
|
9 |
Hareket kavram ve ilkelerini uygulayarak öğrenme, vücut ve alan farkındalığını kavratabilme.
|
10 |
Vücut farkındalığı, alan farkındalığı, efor ve hareket ilişkileri.
|
11 |
Hareket kavram ve ilkelerini uygulayarak öğretme.
|
12 |
Salon sporlarına yönelik hareket eğitimi alıştırmaları
|
13 |
Salon sporlarına yönelik hareket eğitimi alıştırmaları
|
14 |
Dersin değerlendirilmesi.
|