Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
TENG 518TEKSTİLDE PAZARLAMA2 + 06. Yarıyıl4

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Pazarlama konusunun temel bilgilerinin tekstil mühendisliği öğrencileri tarafından anlaşılması istenmektedir. Global pazarlar için yapılan tekstil ürürnlerinin pazarlama ile ilişkilerinin öğrenci tarafından anlaşılması istenmektedir.
Ders İçeriği Pazarlamada temel bilgiler. Tekstil sektöründe pazarlama teknikleri.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1pazarlama süreçleri hakkında bilgi temel sahibi olmak
2Tekstil pazarlama süreçleri hakkında bilgi sahibi olmak.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15PY 16PY 17PY 18PY 19PY 20
ÖK 0012114334254242       
ÖK 0022114334254242       
Ara Toplam42286684108484       
Katkı21143342542420000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11818
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11818
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)22040
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






104

4
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Yaz1REYHAN KESKİN
Detay 2018-2019 Yaz1REYHAN KESKİN
Detay 2011-2012 Bahar1ÖZGE ÜNVER DİRLİK


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
TENG 518 TEKSTİLDE PAZARLAMA 2 + 0 1 İngilizce 2019-2020 Yaz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi REYHAN KESKİN reyhank@pau.edu.tr MUH A0235 Dersin Devam Yüzdesi : %60
Amaç Pazarlama konusunun temel bilgilerinin tekstil mühendisliği öğrencileri tarafından anlaşılması istenmektedir. Global pazarlar için yapılan tekstil ürürnlerinin pazarlama ile ilişkilerinin öğrenci tarafından anlaşılması istenmektedir.
İçerik Pazarlamada temel bilgiler. Tekstil sektöründe pazarlama teknikleri.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 DERSLE İLGİLİ BİLGİ VERME
2 PAZARLAMANIN KAPSAMI ,GELİŞİMİ VE MODERN PAZARLAMA; MODERN DÖNEM SONRASI PAZARLAMA
3 PAZARLAMA ÇEVRESİ
4 STRATEJİK PLANLAMA VE PAZARLAMANIN ROLÜ
5 PAZARLAMA BİLGİ SİSTEMİ VE PAZARLAMA ARAŞTIRMASI
6 TÜKETİCİ PAZARLARI,SATIN ALMA KARAR TİPLERİ
7 ÖĞRENCİ SUNUMLARI
8 PAZAR BÖLÜMLENDİRME VE HEDEF PAZAR SEÇİMİ VE TALEP TAHMİNLERİ
9 PAZARLAMA KARMASI UNSURLARI
10 DOĞRUDAN PAZARLAMA VE HİZMET PAZARLAMASI
11 E-TİCARET VE E-PAZARLAMA
12 ULUSLARARASI PAZARLAMA
13 ÖĞRENCİ SUNUMLARI
14 ENDÜSTRİYEL PAZARLAR,ENDÜSTRİYEL TÜKETİCİLER
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
PROF.DR.İSMET MUCUK PAZARLAMA İLKELERİTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları