Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
YDO 303MESLEKİ YABANCI DİL - II2 + 06. Yarıyıl 

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Günlük yaşamla ve alanıyla ilgili okuma parçalarını kullanarak öğrencilere okuduğunu anlama ve yorumlama konularında beceriler kazandırma, kelime dağarcıklarını güçlendirmelerine yardımcı olma, düşündüklerini ifade edebilme ve konuşma becerilerini geliştirmeleri konusunda katkı sağlamaktır.
Ders İçeriği Should, Passive sentences, Animal Detectives (Okuma Parçası), An Ocean of Plastıcs (Okuma Parçası), Relative Clauses, The Big Fish (Okuma Parçası),Arasınav, Catching Crime Cars (Okuma Parçası), Conditional Clauses, too / enough, Cars of the Future (Okuma Parçası)
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Kelime bilgisini geliştirir.
2Çeviri tekniklerini farklı metinler üzerinde uygular.
3Bölümündeki farklı konular hakkında projeler hazırlar.
4Farklı makaleler üzerinde tartışır.
5Bilmedikleri kelimelerin anlamlarını metinlerdeki kullanımlarından çıkarır.
6Dört farklı dil becerisini (Okuma, Dinleme, Konuşma, Yazma) geliştirir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14114
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)144
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)166
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






52

DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2020-2021 Bahar2SİREN BURAK
Detay 2018-2019 Bahar2GÜLBİN ERDEN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
YDO 303 MESLEKİ YABANCI DİL - II 2 + 0 2 İngilizce 2020-2021 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. SİREN BURAK sburak@pau.edu.tr Derslik Belirtilmemiştir. Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Günlük yaşamla ve alanıyla ilgili okuma parçalarını kullanarak öğrencilere okuduğunu anlama ve yorumlama konularında beceriler kazandırma, kelime dağarcıklarını güçlendirmelerine yardımcı olma, düşündüklerini ifade edebilme ve konuşma becerilerini geliştirmeleri konusunda katkı sağlamaktır.
İçerik Should, Passive sentences, Animal Detectives (Okuma Parçası), An Ocean of Plastıcs (Okuma Parçası), Relative Clauses, The Big Fish (Okuma Parçası),Arasınav, Catching Crime Cars (Okuma Parçası), Conditional Clauses, too / enough, Cars of the Future (Okuma Parçası)
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Ders materyallerinin ve konularının tanıtımı. Derse giriş.
2 teknoloji kullanımı- teknoloji nasıl işler
3 teknik avantajları vurgulama
4 materyal teknolojisi materyalleri tanımlama ve sınıflama
5 materyal özelliklerini tanımlama ve detaylandırma
6 bileşenler ve montaj Aksamların şekilleri ve özellikleri
7 üretim tekniklerini açıklama ve değerlendirme
8 mühendislikte tasarım çizimlerle çalışmak
9 boyutlar ve duyarlığın tartışılması
10 tasarım aşama ve prosedürlerinin tanımlanması tasarım problemlerinin çözülmesi
11 arızaları değerlendirme ve yorumlama
12 tamir ve bakım süreçlerini tartışmak
13 sağlık ve güvenlik önlemlerini tanımlama
14 önlemlerin önemini vurgulama
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Cambridge English for Engineering, Cambridge University Press,2008. English
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları