Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
GKD 5044HİZMET EDEREK ÖĞRENME2 + 04. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Hizmet ederek öğrenme yaklaşımının içeriğini, tarihçesini ve aşamalarını kavramak; hizmet ederek öğrenmenin bireysel gelişime ve öğretmenlik mesleği yeterliliklerine katkısını fark etmek, alana özgü hizmet ederek öğrenme temelli ders planı hazırlamak ve uygulamaktır.
Ders İçeriği Hizmet ederek öğrenmenin tanımı ve kapsamı, diğer deneysel öğrenmelerden farkı, tarihi ve felsefi temelleri, bireysel gelişime ve mesleki yeterliliklere katkısı, çıktılarının daha yüksek olması için dikkat edilmesi gereken zorluklar, aşamaları.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Hizmet ederek öğrenmeyi tanımlar ve kapsamını açıklar.
2Hizmet ederek öğrenmenin diğer deneyimsel öğrenmelerden farkını değerlendirir.
3Hizmet ederek öğrenmenin tarihi ve felsefi temellerini açıklar.
4Hizmet ederek öğrenmenin bireysel gelişim ve mesleki yeterliliğe katkısını değerlendirir.
5Hizmet ederek öğrenmenin çıktılarının daha yüksek olması için dikkat edilmesi gereken zorlukları açıklar.
6Hizmet ederek öğrenmenin aşamalarını açıklar.
7Alanına özgü hizmet ederek öğrenme temelli bir ders planı hazırlar.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12424
Arasınav12626
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1KUDRET AYKIRI


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
GKD 5044 HİZMET EDEREK ÖĞRENME 2 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi KUDRET AYKIRI kaykiri@pau.edu.tr EGT A0133-11 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Hizmet ederek öğrenme yaklaşımının içeriğini, tarihçesini ve aşamalarını kavramak; hizmet ederek öğrenmenin bireysel gelişime ve öğretmenlik mesleği yeterliliklerine katkısını fark etmek, alana özgü hizmet ederek öğrenme temelli ders planı hazırlamak ve uygulamaktır.
İçerik Hizmet ederek öğrenmenin tanımı ve kapsamı, diğer deneysel öğrenmelerden farkı, tarihi ve felsefi temelleri, bireysel gelişime ve mesleki yeterliliklere katkısı, çıktılarının daha yüksek olması için dikkat edilmesi gereken zorluklar, aşamaları.
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları