1 | İlköğretim programlarını tanımlayabilmek. |
2 | Ders kitaplarının nasıl kullanılacağını açıklayabilmek. |
3 | Konu alanındaki ders kitaplarını eleştirel bakış açısıyla yorumlayabilmek. |
4 | 4. Konu alanındaki ders kitaplarını içerik, dil, format vb. bakımından değerlendirebilmek. |
5 | Ders kitaplarında tasarım ile ilgili bilgileri formüle edebilmek. |
6 | Ders kitaplarını öğretim ilkeleri açısından değerlendirebilmek. |
7 | Ulusal ve küresel düzeydeki sosyal sorunlara uygun çözüm yolları önerebilmek. |
8 | Edindikleri bilgileri topluluk karşısında etkili bir şekilde sunabilmek. |
9 | Sosyal sorumluluk bilgi ve becerisi kazanarak grup çalışması yapabilmek |
10 | Konu alanındaki ders kitapları hakkında literatür bilgisine bilgi sahibi olabilmek. |