Hafta | Konular |
1 |
Okul öncesi eğitimde çocukları tanıma ve değerlendirmenin amacı, çocukları tanımada kullanılan yaklaşımlar
|
2 |
Değerlendirmede öğretmenin yasal,etik, profesyonel sorumlulukları, Değerlendirme süreci
|
3 |
Çocukları tanımaya ilişkin kullanılan kullanılan teknikler
|
4 |
Gözlem ve Gözleme dayalı teknikler
|
5 |
Derecelendirme ölçekleri ve Rubrikler
|
6 |
Oyun temelli değerlendirme
|
7 |
Standart testler
|
8 |
Anket
|
9 |
Görüşme
|
10 |
Portfolyo değerlendirmesi
|
11 |
Grup ve bireysel profiller ve özetlenlendirme
|
12 |
Değerlendirme bilgisinin kullanılması,yorumlanması, organize edilmesi
|
13 |
Özel Eğitime ihtiyaç duyulan çocukları tanıma ve değerlendirme
|
14 |
Değerlendirme sonuçlarını uygulayamaya aktarma ve aile, uzman işbirliğini sağlama
|